سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاکید اتحادیه عرب بر حمایت از فلسطین برای پایان دادن به اشغالگری رژیم صهیونیستی

دبیرکل اتحادیه عرب تاکید کرد حمایت این اتحادیه از ملت و مسئولان فلسطینی که برای پایان دادن به اشغالگری رژیم صهیونیستی مبارزه می‌کند، خلل‌ناپذیر است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری شین هوا، احمد ابوالغیط، دبیر کل اتحادیه عرب، در دیدار با جبریل الرجوب، رئیس شورای عالی جوانان و ورزش فلسطین، که در قاهره به سر می‌برد گفت حمایت این اتحادیه از ملت و مسئولان فلسطینی که برای پایان دادن به اشغالگری رژیم صهیونیستی و تاسیس کشور مستقل در مرز‌های ۱۹۶۷ به پایتختی قدس مبارزه می‌کند، خلل‌ناپذیر است.

احمد عفیفی -سخنگوی دبیر کل اتحادیه عرب- نیز اعلام کرد احمد ابوالغیط و جبریل الرجوب در این دیدار درباره تحولات اخیر سرزمین‌های فلسطین، روند آشتی میان گروه‌های فلسطینی، شرایط اقتصادی و انسانی در نوار غزه و اقدام اسرائیل به انسداد میلیون‌ها دلار از درآمد‌های مالیاتی فلسطین گفتگو و تبادل نظر کردند.

دبیرکل اتحادیه عرب در این دیدار بر ضرورت احیای وحدت فلسطین و مقابله منسجم در برابر اقدامات رژیم صهیونیستی که تلاش می‌کند آرمان فلسطین را تضعیف و ارکان سیاسی، حقوقی و تاریخی فلسطین را تخریب کند، تاکید کرد.

موضوع درگیری رژیم صهیونیستی با فلسطینیان از زمان شکل‌گیری این رژیم در سال ۱۹۴۸ در سرزمین‌های اشغالی فلسطین آغاز شد و رژیم صهیونیستی در این مناقشه همواره از حمایت‌های غرب برخوردار بوده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.