سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ماجدی: تیم ملی اردن و ویتنام کمک زیادی به ما می‌کنند

مربی تیم ملی فوتبال امید ایران گفت: بازی دوستانه با اردن و ویتنام کمک زیادی به ما می‌کند، زیرا این ۲ تیم در سطح یمن و ترکمنستان هستند.

فرشاد ماجدی، مربی تیم ملی فوتبال امید ایران در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دیدار دوستانه تیم‌های ملی فوتبال ایران با اردن و ویتنام بیان کرد: بازی دوستانه با اردن و ویتنام کمک زیادی به ما می‌کند، زیرا این ۲ تیم در سطح یمن و ترکمنستان هستند و می‌توانند به بازیکنان امید کمک قابل توجهی کنند. با اردن در این کشور بازی دوستانه انجام دادیم و شناخت کامل را داریم، اما با ویتنام آشنا نیستیم.

او افزود: تیم ملی امید ویتنام در چند سال گذشته در رده امید خوب کار کرده و به طور قطع دیدار با این تیم برای تیم مان خوب است.   این ۲ بازی به دلیل اینکه هم سطح با رقیب هایمان (یمن و ترکمنستان) هستند، می‌تواند به تیم کمک کند و امیدوارم بتوانیم از دیدار‌های دوستانه نهایت استفاده را ببریم.

ماجدی ادامه داد: بازی‌های دوستانه انگیزه بازیکنان را بالا می‌برد و سبب هماهنگی بین تیم می‌شود. به همین دلیل بازی‌های دوستانه پیش از شروع مسابقات رسمی مهم است و امیدوارم به نتایجی که می‌خواهیم برسیم. ویتنام در رده امید تیم خیلی خوبی است و می‌تواند کمک کند. بازی با ویتنام را برای شناخت از عراق انتخاب کردیم، زیرا تیم سرعتی است و از بازیکنان در رده بزرگسالان هم استفاده می‌کند.

مربی تیم ملی فوتبال امید ایران در پایان گفت:  خداراشکر ۴ بازیکن دو رگه عراقی  اجازه حضور در مسابقات را ندارند و تنها یک دروازه بان شان می‌تواند در رقابت‌ها حضور پیدا کند. مسابقات در فیفادی است و امیدوارم مسئولان فدراسیون فوتبال با هماهنگی‌هایی که حمید استیلی انجام می‌دهد، بازیکنان را کامل در اختیار داشته باشیم تا با قدرت در رقابت‌ها حضور یابیم.


بیشتر بخوانید:

استیلی: تنها خواسته ما همکاری باشگاه‌هاست

خط و نشان استیلی برای بازیکنان تیم ملی فوتبال امید / اردوی اسفندماه لغو شد

دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال امید ایران به دلیل کمبود بازیکن لغو شد!


انتهای پیام/

اظهارات مربی تیم ملی فوتبال امید ایران درباره دیدار با اردن و ویتنام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۳:۳۹ ۰۳ اسفند ۱۳۹۷
با سلام فقط انتقاد به تیم ملی بزرگسالان در زمان سرمربی گری کارلوس کیروش که چرا با تیم های ضعیف بازی می کنیم اردن یا ویتنام خیلی قوی هستن تازه خوشحال هستن عراق 4 بازیکن دو رگه خودشون رو ندارن واقعآ خنده دار........