سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قاسمی: سکوت دولت های منطقه صهیونیست ها را گستاخ کرده است

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: سکوت مرگبار برخی دولت های منطقه موجب تشویق و گستاخی صهیونیست ها در تعدی و تعرض به اماکن تاریخی و اسلامی فلسطین شده است.

به گزارش حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،‌ بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه به تجاوز‌های اخیر صهیونیست‌ها به مسجد الاقصی اشاره کرد و گفت: سکوت مرگبار برخی دولت‌های منطقه موجب تشویق و گستاخی صهیونیست‌ها در تعدی و تعرض به اماکن تاریخی و اسلامی فلسطین شده است.

وی افزود: فرایند کشتار و پاکسازی نژادی - مذهبی در بیت المقدس از زمان اشغال سرزمین فلسطین به صورت مستمر و سازمان یافته در جریان بوده، اما سکوت مرگبار برخی دولت‌های منطقه در قبال تجاوز‌های مکرر صهیونیست ها، مشارکت و همراهی آن‌ها با نمایش مضحک آمریکایی - اسرائیلی ورشو و نیز برقراری ارتباطات پنهان و آشکار با عاملان کشتار مردم فلسطین موجب تشویق و گستاخی صهیونیست‌ها در تعدی و تعرض به اماکن تاریخی و اسلامی فلسطین بویژه در بیت المقدس شده است.

قاسمی ضمن تجلیل و تقدیر از پایداری و مقاومت مردم فلسطین بویژه ساکنان بیت المقدس در حفاظت و حراست از اماکن مقدسه خواستار اقدام فوری و عملی کشور‌های اسلامی و مجامع و سازمان‌های بین المللی از جمله سازمان ملل متحد در محکوم کردن اقدام‌های اخیر صهیونیست‌های نژاد پرست و جلوگیری از تداوم آن شد.

انتهای پیام/

سخنگوی وزارت امور خارجه از پایداری و مقاومت مردم فلسطین بویژه ساکنان بیت المقدس  تقدیر کرد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.