سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شباهت عجیب کامبیز دیرباز و برادرش با دو شهید مشهور + فیلم

کامبیز دیرباز در برنامه زنده از شباهت عجیب خود و برادرش با دو شهید مشهور سخن گفت.

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، کامبیز دیرباز با حضور در برنامه اختیاریه مقابل مرتضی فاطمی به افشای راز عجیب نهفته در یک عکس پرداخت. تصویر دو شهید مشهور که قسمتهای از زندگی شان شباهت عجیبی به آقای بازیگر و برادرش داشت. 


بیشتر بخوانید:پست اینستاگرامی ده‌نمکی به مناسبت شهادت مجید سوزوکی + تصویر


این هنرپیشه سرشناس در ادامه صحبتهایش به شرح جزئیات بیشتری از این ماجرا پرداخت. شهدایی که دیرباز صحبت کرد همان امیر حسین و مجید خدمت هستند. شهید دوم همان مجید سوزوکی معروف فیلم اخراجی هاست که این بازیگر نقش او را ایفا می کرد. در ادامه صحبتهای کامبیز دیرباز درباره روایتی که خود او را نیز حیرت زده کرده است، می شنوید.

انتهای پیام/

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
عمار
۰۰:۳۱ ۰۴ اسفند ۱۳۹۷
الله اکبر ، بله کارگردان هستی خداست و هر نقشی را به هرکس نمی دهد حتی نقش هنرمندان واقعی ( شهدا ، جانبازان و آزادگان عزیز ) را هم به هرکس نمی دهند و کسانی که نقش آنها را در فیلم ها و سریالها بازی می کنند باید قدر آن نقش را بدانند مثل آقای دیباز که نکات بسیار جالبی بیان کردند و معلومه که هنرمند نکته سنجی هستند .
ناشناس
۲۳:۵۹ ۰۳ اسفند ۱۳۹۷
فرموده‌های‌‌کامبیز‌خان‌کاملا صحیحه‌
موحدی
۲۲:۲۵ ۰۳ اسفند ۱۳۹۷
پناه بر خدا
ناشناس
۲۱:۱۲ ۰۳ اسفند ۱۳۹۷
صلوات بر شهیدان
ناشناس
۱۸:۵۹ ۰۳ اسفند ۱۳۹۷
وقتی میگویند شهیدان زنده اند و در بین ما هستند و والاترین درجات و مقام را خداوند به این بزرگواران داده است و این هم یک نشانه از صداقت این موضوع که یک بازیگر خوش قلب و خوب چگونه برگزیده خدا وشهید شده در این زمان که شهید جسمش نیست در بین ما اما روح پاکش دارد در بین ما زندگی میکند واینگونه میشود دید اسلام ناب را
الله اکبر
ناشناس
۱۸:۰۴ ۰۳ اسفند ۱۳۹۷
کامبیز دیرباز اهل خودنمایی هست
علی
۲۳:۵۷ ۰۳ اسفند ۱۳۹۷
اگه‌ حرف نزنی نمیگن‌ زبون‌نداری‌البته‌محترمانه‌اش‌
خواهشا ازاین‌به‌بعد‌نظر‌نده‌
ناشناس
۱۷:۵۹ ۰۳ اسفند ۱۳۹۷
جالب بود! رحمت خدا بر شهدا! بر آنهاییکه خداوند در قرآن میفرماید که نمرده اند و زنده اند و نزد خدا روزی میگیرن! این تعبیر درخصوص هیچ طایفه ای نیومده و فقط مختص شهداست! تعجبی نداره که دستی در عالم دنیا داشته باشند و نقش ایفا کنند!