سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجلیل از ۴۰ کارگرکارفرما و کارآفرین نمونه استان مرکزی

در جشنواره چهره‌های برتر حوزه کارآفرینی استان مرکزی از ز. ۴۰ کارگرکارفرما و کارآفرین نمونه تجلیل شد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، در جشنواره تجلیل از کارگران گروه‌های کار و واحد‌های نمونه کارآفرینان برتر و چهره‌های برتر حوزه کارآفرینی و کارفرمایی استان از ۴۰ نفر تجلیل شد.

آقایی مدیرکل کار تعاون و رفاه اجتماعی استان مرکزی در حاشیه این همایش  در گفتگو با  خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: به منظور صرفه جویی در وقت و هزینه سه جشنواره در این جشنواره ادغام شد.

آقایی افزود: بیست و نهمین جشنواره تجلیل از کارگران برتر و واحد‌های نمونه همزمان با دوازدهمین جشنواره تجلیل از کارآفرینان برتر و همچنین دومین جشنواره تجلیل از کارفرمایان برتر به صورت همزمان برگزار شد.

وی اضافه کرد: در این جشنواره از ۵ کارگر نمونه و برتر، ۶ گروه کاری نمونه و یک واحد نمونه، و ۷ کارآفرین که سه کارآفرین در حوزه صنعت و سه کارآفرین در حوزه کشاورزی و یک کارآفرین در حوزه خدمات اشتغال داشتند تجلیل شد.

مدیرکل کار تعاون و رفاه اجتماعی استان مرکزی با بیان اینکه این ۷ کارآفرین ازمیان ۱۲ کارآفرین انتخاب شده بودند ادامه داد: از ۶ کارفرمایی که توسط سازمان تامین اجتماعی انتخاب شده بودند نیز تجلیل شد.

انتهای پیام / ج

تجلیل از کارگران، واحد‌های نمونه کارآفرینان برتر در استان مرکزی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.