سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رفت و آمد عادی و روان در جاده‌های مازندران

رئیس پلیس راه مازندران گفت: آمد و شد خودرو‌ها در جاده‌های سوادکوه، چالوس، هراز، کیاسر، محدوده درون شهری عادی و روان است.

سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری  ، گفت: در حال حاضر آمد و شد خودرو‌ها در جاده‌های سوادکوه، چالوس، هراز، کیاسر، محدوده درون شهری عادی و روان گزارش شده است.

وی افزود: با توجه به تصاویر و نقشه‌های کنترل ترافیکی سطح جاده‌های مازندران اکنون خشک و وضعیت جوی نیز ابری است.

سرهنگ قدمی با اشاره به تقویت گشت‌های انتظامی و اقدامات پیشگیرانه پلیس در راستای پیشگیری و مقابله با جرایم و روان سازی و کاهش بار ترافیک، گفت: در این طرح با حضور هوشمندانه پلیس در سطح جاده‌ها با هرگونه جرایم و ناهنجاری‌های اجتماعی و اخلاقی  برابر قانون برخورد می‌شود.

رئیس پلیس راه مازندران از آمادگی ۱۰۰ درصدی پلیس مازندران برای استقبال از مهمانان و گردشگران نوروزی خبر داد و افزود: در طرح استقبال از بهار از ظرفیت نگهبانان محله شرکت‌ها و موسسات حفاظتی ومراقبتی، پلیس افتخاری به منظور پیشگیری از جرایم استفاده می‌شود.

وی با توجه به فصل سرما به رانندگان توصیه کرد تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیر چرخ را در هنگام سفر به جاده‌های کوهستانی استان به همراه داشته باشند.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

انتهای پیام/ آ

آخرین وضعیت رفت و آمد خودرو‌ها در جاده‌های مازندران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.