سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار خراسان رضوی:

ایجاد اشتغال پایدار محور اصلی برنامه‌ها در استان است

استاندار خراسان رضوی گفت؛ با توجه به وجود مشکلات متعدد در سطح جامعه و استان خراسان رضوی متاسفانه شهرستان‌ها و جوانان از موضوع بیکاری رنج می‌برند بنابراین باید اقداماتی برای رفع بیکاری صورت بگیرد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علیرضا رزم حسینی استاندار خراسان رضوی امروز در مراسم امضا هفدهمین تفاهم نامه معین اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی افزود: شهرستان سرخس از مزیت‌های اقتصادی از جمله مرز، گمرک، منطقه ویژه، راه آهن و حوزه نفت وگاز برخوردار است که باید با اجرای برنامه‌های متعدد سرمایه گذاران ترغیب به حضور در بخش‌های صنعتی شوند.

وی تصریح کرد؛ با توجه به معیشت مردم، ما به منظور ایجاد شغل پایدار و تحقق منویات مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی گام برداشته ایم و از آستان قدس خواسته ایم تا بحث معین اقتصاد مقاومتی را در شهرستان سرخس بپذیرند.


مقام عالی دولت در خراسان رضوی بیان کرد: با توجه به نرخ بالای بیکاری در سرخس، باید به سمت کاهش آن گام برداریم و این موضوع پسندیده مردم شهرستان مرزی سرخس با وجود این امکانات نیست.

رزم حسینی ادامه داد؛ با امضا این تفاهم نامه که بر پایه همراهی مردمی استوار است می‌توانیم به ایجاد کسب و کار کمک نماییم.

استاندار خراسان رضوی تاکید کرد: ما بر اساس تجربه جهانی به عنوان سند کارگروه می‌خواهیم از این تفاهم نامه در قالب اجرای یک طرح موفق بهره برداری کنیم، زیرا دانش جهانی نشان داده که ۶۰ درصد کار‌ها در حوزه مشاغل خانگی و ایجاد کارگاه‌های کوچک تعریف شده است.


وی خاطر نشان کرد: تنها راه مرتفع شدن موضوع بیکاری جوانان در خراسان رضوی و به خصوص شهرستان مرزی سرخس، ارائه آموزش‌های مختلف، توسعه کسب و کار و ارائه وام‌های اشتغال زایی است.

رزم حسینی یادآور شد: تا به امروز ۱۶ موافقت نامه همکاری به امضا رسیده است.


انتهای پیام// م. ه
 
 

ایجاد اشتغال پایدار در خراسان رضوی

برچسب ها: استانداری ، اشتغال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.