سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهرداری قم عنوان کرد؛

ایجاد پارکینگ‌های موقت در قم در ایام نوروز/سه هزار نیروی شهرداری در حال آماده سازی فضای شهر قم برای عید نوروز

معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهرداری قم گفت:برای حل معضل کمبود پارکینگ در  نوروز  پارکینگ‌های موقت در قم ایجاد می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،سامع،معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهرداری چهارشنبه شب در جلسه ستاد تسهیلات زائرین استان قم در سالن جلسات امام جواد (ع) استانداری اظهار کرد:در ایام تعطیلات نوروزی در زمینه پارکینگ در شهر قم مشکل داریم، باید برای ایجاد پارکینگ‌های موقت در این ایام از فضا‌های مناسب شهری در قم استفاده کنیم.

وی با اشاره به وضعیت ورودی‌های شهر قم افزود: باید در این ورودی‌ها در ایام تعطیلات نوروزی، امکانات و خدمات شهری به مسافران معرفی شود و اطلاع رسانی به مسافران نوروزی در قم اهمیت زیادی دارد.

سامع عنوان کرد: در ایام تعطیلات نوروزی شاهد ایجاد صف‌های طولانی در عوارضی‌های شهر قم هستیم، باید اقداماتی برای کاهش ترافیک در این محدوده صورت بگیرد و کانکس‌های نهاد‌هایی همچون آتش نشانی و هلال احمر بعد از عوارضی‌ها مستقر شوند.

معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهرداری قم با اشاره به پیش بینی آب و هوای شهر قم در ایام تعطیلات نوروزی اظهار کرد: در این ایام، چندین روز با بارش باران و وزش باد شدید در شهر قم مواجه خواهیم بود، به همین دلیل باید برنامه ریزی صورت بگیرد تا در آن روز‌ها اماکن مسقف برای اقامت مسافرین در اختیار آن‌ها قرار بگیرد.

وی ادامه داد: در ایام تعطیلات نوروزی هشت ستاد خدمت رسانی در شهرداری قم فعالیت خواهند داشت و به صورت شبانه روزی به مسافران خدمات ارائه می‌دهند، سه هزار نیروی شهرداری به دنبال آماده کردن فضای شهر قم برای عید نوروز هستند.

سامع افزود: سامانه ۱۳۷ شهرداری در تعطیلات نوروزی فعال است تا بتواند پاسخگوی نیاز‌های مردم و مسافرین باشد، فعالیت سامانه به صورت شبانه روزی است و کاربران آن حداقل به دو زبان پاسخگوی تماس‌ها هستند.

وی با اشاره به برگزاری تور قم گردی اظهار کرد: شهرداری قم در ایام تعطیلات نوروزی اتوبوس‌هایی را در دو بوستان شهر مستقر می‌کند تا مسافران را به تور قم گردی ببرد.

معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهرداری قم ادامه داد: شهرداری قم با همکاری نیروی انتظامی تلاش می‌کند که دستفروشان غیرمجاز را در تعطیلات نوروزی در شهر قم کنترل کند.

سامع خاطرنشان کرد: اولویت برای اسکان مسافرین در شهر قم، هتل‌ها و سپس مدارس و در نهایت بوستان‌های دارای کمپ برای نصب چادر‌های مسافرتی است. شهرداری آمادگی دارد که میز خدمت در اختیار هتل‌ها قرار بدهد تا آن‌ها با داشتن سیستم آنلاین، پاسخگوی نیاز‌های مسافرین باشند.

انتهای پیام/ش

معضل کمبود پارکینگ در قم

برچسب ها: حمل و نقل ، شهرداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.