سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرداخت مرحله یازدهم پاداش مناطق محروم بهبهان

مدیر آموزش و پرورش بهبهان از پرداخت مطالبات ۳۲ فرهنگی شاغل و بازنشسته شهرستان بهبهان در مرحله دهم خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عبدی پور، مدیر آموزش و پرورش بهبهان گفت: مرحله یازدهم پرداخت پاداش مناطق محروم ۳۲ فرهنگی شهرستان به لطف پروردگار انجام شد.

وی افزود: در طی ۱۰ مرحله ۴۸۵ نفر از فرهنگیان شاغل، بازنشسته و متوفی حق محرومیت و پاداش مرخصی خود را دریافت کردند.

عبدی پور عنوان کرد: پرداخت معوقات و مطالبات سایر فرهنگیان شهرستان به صورت تدریجی ادامه خواهد شد.

گفتنی است؛ ۵۱۷ فرهنگی بهبهان تاکنون پاداش مناطق محروم خود را دریافت کرده یا در مرحله دریافت هستند.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان گفت: طرح وزارتی طرح تقویت مهارت‌های گفتگو و ارتباط موثر برای دانش آموزان متوسطه دوره اول در ۴ سطح در شهرستان بهبهان اجرا شد.
وی افزود: براساس سطوح این طرح دانش آموزان با همدیگر، با اولیاء، با مسئولین مدرسه و مسئولین شهرستان به گفتگو پرداختند و ۲۹ دانش آموز دختر منتخب مدارس متوسطه دوره اول در مرحله آموزشگاهی به مرحله نهایی طرح راه یافتند.

عبدی پور ادامه داد: دانش آموزان منتخب در نشست تخصصی مرحله نهایی در خصوص موضوع "مهارت نه گفتن" باهمسالان و مربیان، ضمن بحث گروهی گفتگو و تبادل نظر کرده و در نهایت جمع بندی پایانی را انجام دادند.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان گفت: مهارت گفتگو و برقراری ارتباط موثر از مهمترین مهارت‌های ۱۰ گانه زندگی است، و تربیت فرهنگی و اجتماعی دانش آموزان برای حضور در جامعه به عنوان یک شهروند مسئولیت پذیر، پاسخگو، مطالبه گر، محقق و توانمند در برقراری ارتباط سازنده با نسل‌های بعد از خود از اهداف این طرح ارزشمند است.

وی در پایان بیان کرد: فیلم ضبط شده اجرای مرحله نهایی طرح تقویت مهارت‌های گفتگو و ارتباط موثر برای شرکت در مرحله استانی به دبیرخانه اداره کل آموزش و پرورش استان ارسال می‌شود.

گفتنی است، مرحله نهایی اجرای طرح تقویت مهارت‌های گفتگو و ارتباط موثر دانش آموزان با همت کارشناسی اموربانوان و جوانان مدیریت آموزش و پرورش بهبهان در دبیرستان غزل موسوی پور ۲ برگزار شد.

انتهای پیام/م

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.