سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شکست پارس جنوبی جم در آزادی

پارس جنوبی جم در برابر استقلال تهران با نتیجه دو بر صفر شکست خورد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال، پارس جنوبی جم که شنبه توانسته بود ۳ بر یک مقابل نساجی مازندران به پیروزی برسد، از ساعت ۱۸:۳۰ امروز در ورزشگاه آزادی مقابل استقلال تهران به میدان رفت.

این دیدار با گل زود هنگام استقلالی‌ها همراه شد. گل به خودی عماد میرجوان در دقیقه ۱۱ آبی پوشان تهرانی را جلو انداخت.

ارسال پاتوسی از روی کرنر سمت راست زمین به طور اتفاقی و بعد از برخورد به پای میرجوان که قصد دفع توپ داشت، وارد دروازه خودی شد و گل اول استقلال این گونه به ثمر رسید.

گل دوم استقلال نیز را آیاندا پاتوسی در دقیقه ۳۸ به ثمر رساند.

در دقیقه ۳۲ پنالتی اعلام شده برای استقلال را وریا غفوری با ضربه بغل پا زد که رحمان احمدی با شیرجه بلند به سمت چپ دروازه به زیبایی دفع و توپ را راهی کرنر کرد.

در این بازی روزبه چشمی، پژمان منتظری و وریا غفوری از استقلال کارت زرد گرفتند.

پارس جنوبی جم با ۲۴ امتیاز همچنان در رده هفتم جدول قرار دارد.

سرمربی پارس جنوبی جم پس از شکست تیمش برابر استقلال گفت: بازی دو نیمه متفاوت داشت؛ در نیمه اول استقلال با توجه به باخت هفته قبل، واقعا خیلی با انگیزه کار کرد و زود به گل رسید.

مهدی تارتار افزود: گل اول اشتباه ما بود و خودمان وارد دروازه کردیم؛ گل دوم استقلال نیز یک کار ایستگاهی ترکیبی بود که دوباره ما اشتباه کردیم؛ فکر نمی‌کردیم این اتفاق بیفتد.

وی ادامه داد: در نیمه دوم بهتر کار کردیم و بچه‌های ما تلاش کردند، ولی از آن طرف استقلال هم در ضد حملات یکی دو موقعیت به دست آورد و ما بد عمل کردیم و از طرفی، رحمان احمدی نمایش خوبی داشت که از او تشکر می‌کنم.

تارتار یادآور شد: باید از هوادارانمان که دیشب از جم به تهران آمدند، تشکر کنم؛ شرمنده تماشاگران پارس جنوبی شدیم که نتوانستیم آن‌ها را خوشحال به خانه‌هایشان بازگردانیم؛ به تیم، کادر فنی، بازیکنان و تماشاگران استقلال که برد شیرینی به دست آوردند، تبریک می‌گویم.

او با بیان اینکه برای پسرش مصدومیتی به وجود آمده است، گفت: امیدوارم زودتر بهبود یابد و به تیم بازگردد؛ فکر نمی‌کنم او جا پای من بگذارد.

انتهای پیام/ک

پارس جنوبی جم از استقلال تهران شکست خورد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.