سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فروزنده در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

بیانات رهبر انقلاب درباره خدعه اروپایی‌ها هشدار به مسئولان در عدم تکرار اشتباهات برجام است

یک فعال اصولگرا بیانات مقام معظم رهبری درباره خدعه اروپایی‌ها را هشدار ایشان نسبت به مسئولان در عدم تکرار اشتباهات برجام دانست.

لطف‌الله فروزنده، فعال سیاسی اصولگرا در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌هایگروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، به اظهارات مقام معظم رهبری درباره خدعه و نیرنگ اروپایی‌ها اشاره کرد و گفت: این تاکید به معنای آن است که نباید به دشمن اعتماد کرد.

وی با اشاره به داستان برجام تصریح کرد: به هر حال مسئولان در قصه برجام به دشمن اعتماد کردند و نتیجه‌اش این شد که فرصت را از دست دادند و ما به تعهداتمان عمل کردیم و آمریکایی‌ها به برجام عمل نکردند، در شرایط فعلی اروپایی‌ها دارند همان روش را انجام می‌دهند، در حالی که ما باید در شرایط فعلی به توانمندی‌های داخلی تکیه کنیم.

وی با تاکید بر امیدوار نبودن به کمک‌ غربی‌ها خاطرنشان کرد: تاکیدات اخیر مقام معظم رهبری درباره خدعه اروپایی‌ها از جمله مهمترین مساله روز است، برای اینکه هم اکنون کشورمان دچار چالش‌ها و مشکلاتی است که این مسائل مردم را اذیت می‌کند و حل این‌ مسئولان همت مسئولین را می‌طلبد.

این فعال سیاسی ادامه داد: مسئولان تصور می‌کنند که برای حل مشکلات کشور به ویژه در حوزه اقتصادی می‌توان با اروپا تعامل کرد و اروپایی‌ها برای حل این مساله به ما کمک خواهند کرد در حالی که واقعا این طرز فکر یک تصور واهی است.

فروزنده یادآورشد: مقام معظم رهبری در اظهارات اخیرشان به مسئولان تذکر دادند مراقب خدعه اروپایی‌ها تذکر دادند و اگر قصد مذاکره با آنان را مذاکره دارند، مراقب باشند فریب نخورند و تعهد بیجا ندهند و نگاهشان را بیشتر به شرایط و ظرفیت‌های خوبی که در منطقه داریم متوجه کنند. 

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۷:۰۲ ۰۲ اسفند ۱۳۹۷
کو گوش شنوا؟بقرآن خسته شدیم ازبس گفتیم