سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضرورت حفظ عرصه‌های ملی در مازندران

رئیس کل دادگستری مازندران گفت: با متجاوزان عرصه‌های ملی و ساخت و ساز غیرمجاز برخورد جدی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حجت الاسلام تقوی فرد رئیس کل دادگستری مازندران در جلسه شورای معاونان دادگستری استان از بررسی پرونده‌های ماده ۴۷۷ بصورت فوق العاده خبر داد و گفت: در این راستا بیش از ۲ هزار درخواست در دادگستری استان مطرح است که در صدد هستیم در کمترین زمان به آن‌ها رسیدگی شود.

وی با تاکید بر لزوم حفظ و نگهداری اموال دولتی افزود: باید در مصرف اموال دولتی دقت فراوانی داشته باشیم و در این برهه از زمان که کشور دچارمشکلات اقتصادی است بکوشیم تا با مصرف بهینه، کمک شایانی به کاهش هزینه‌ها داشته باشیم.

رئیس کل دادگستری مازندران بر لزوم حفظ حقوق بیت المال نیز تاکید کرد و افزود: دستگاه قضایی استان در خصوص حمایت از تولید، حفظ حقوق بیت المال و منابع طبیعی گام‌های بسیار خوبی برداشته و دادستان‌های شهرستان‌های استان در حمایت از سرمایه‌های ملی اقدامات مناسبی را انجام داده اند.

حجت الاسلام تقوی فرد گفت: قضات باید با متجاوزین به عرصه‌های ملی که اقدام به ساخت و ساز در حریم منابع طبیعی می‌کنند، برخورد جدی و قانونی داشته و نسبت به تخریب بنا‌های غیرمجاز اقدام کنند.

رئیس کل دادگستری مازندران همچنین بر لزوم اجرای صحیح و دقیق احکام صادره از سوی مقامات قضایی از سوی ضابطین تاکید کرد و افزود: همکاران قضایی و اداری باید جدیت خاصی در این خصوص لحاظ کنند.

انتهای پیام/ م

برخورد جدی با متجاوزان عرصه‌های ملی و ساخت و ساز غیرمجاز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.