این انیمیشن در تاریخ ۲۲ فوریه (۳ اسفند) اکران خواهد شد و با توجه به سرمایه گذاری ۹.۱۳ میلیون دلاری که شرکت انیمیشن «دریم ورکز» برای ساخت و تبلیغ انجام داده است، باید شاهد فروش فوق العاده این انیمیشن نیز باشیم چرا که در مجموع حدود ۴۰ میلیون دلار صرف تبلیغ این انیمیشن شده است.
این هزینه برای ۲۰۹۰ آگهی بین المللی تلویزیونی در ۵۵ شبکه پرداخت شده است و اولویت این کمپانی تبلیغ از شبکههایی همچون"NBC، TNT و ABC" و همچنین پخش در میان برنامه و سریالها و انیمیشنهایی مثل «این ما هستیم» و «باب اسفنجی» و مسابقات بسکتبال NBA بوده است. میزان جلب توجه مخاطب توسط تبلیغات این انیمیشن ۹۲ از صد برآورد شده است.
درست پشت سر این انیمیشن فیلم کمدی «دعوا با خانواده ام» محصول شرکت ام جی ام قرار دارد که با هزینه ۵.۱۴ برای ۱۱۳۶ تبلیغ بین المللی از ۴۱ شبکه در رتبه دوم قرار گرفت.
این فیلم حدود یک ماه گذشته در تاریخ ۲۸ ژانویه (۸ بهمن) اکران شده است و درصد جلب توجه تبلیغات آن نیز ۹۲ در صد اندازهگیری شده است.
کاپیتان مارول هم فیلمی است که در ۸ مارس (۱۷ اسفند) اکران میشود و هنوز حدود دو هفته دیگر برای تبلیغات فرصت دارد. کمپانی مارول برای تبلیغ این فیلم سینمایی در این هفته ۵.۱۷ میلیون و در مجموع ۲۰ میلیون دلار صرف کرده است که این هزینه برای تبلیغ در ۳۸ شبکه خرج شده است.
فیلمهای دیگر نیز مثل «آلیتا؛ فرشته مرگ» با ۴ میلیون دلار، و «پارک شگفت انگیر» با ۳.۷ میلیون دلار هزینه تبلیغات در رتبههای بعدی قرار گرفتند.
انتهای پیام/