سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ترامپ: عجله‌ای برای خلع سلاح هسته‌ای کره شمالی وجود ندارد

رئیس‌جمهور آمریکا اعلام کرد تا زمانی که تهدید هسته‌ای از طرف کره شمالی وجود نداشته باشد، در زمینه خلع سلاح هسته‌ای عجله‌ای ندارد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا اعلام کرد تا زمانی که تهدید هسته‌ای از طرف کره شمالی وجود نداشته باشد، در زمینه خلع سلاح هسته‌ای عجله‌ای ندارد.

رئیس جمهور آمریکا همچنین گفت که امروز با رئیس‌جمهور کره‌ جنوبی صحبت کرده و درباره نشست بعدی با کیم جونگ اون، رهبر کره‌ شمالی رایزنی کرده است.

همچنین شبکه تلویزیونی ای‌پی‌تی‌ان نیز گزارش داد دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد: «ما مسلما درباره سفر هفته آینده به هانوی ویتنام گفتگو کردیم. من منتظر هستم با رئیس کیم دیدار کنم. من فکر می‌کنم این دیدار نتایج زیادی خواهد داشت. من فکر می‌کنم هفته آینده بسیار جالب خواهد بود و دومین نشست برگزار خواهد شد.»

ترامپ گفت: «من فکر می‌کنم نتایج زیادی می‌تواند از آن حاصل شود و دست کم من امیدوارم که چنین شود و در نهایت منجر به عاری سازی هسته‌ای گردد. من عجله ندارم. تحریم‌ها پا برجا و روابط بسیار قوی است و کار‌های بسیار خوبی اتفاق افتاده است.»

دومین دیدار ترامپ با رهبر کره شمالی در تاریخ ۲۷ و ۲۸ فوریه (۸ و ۹ اسفند) در هانوی پایتخت ویتنام برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: کره شمالی ، آمریکا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.