سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طرح‌های انتظامی زمینه ساز امیدآفرینی در جامعه هستند

مدیر کل امنیتی انتظامی استانداری کرمان در اختتامیه رزمایش جنوب و شرق استان گفت:طرح‌های انتظامی زمینه ساز امیدآفرینی در جامعه هستند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، خلیل همایی، مدیر کل امنیتی انتظامی استانداری کرمان گفت: تحلیلی که ما از امنیت استان داریم ناظر به تاثیرپذیری شدید مباحث امنیتی ازهمجواری استان کرمان با مناطق هم مرز با کشور‌های شرقی کشور است، اما با وجود افزایش تهدیدات منطقه و کشور‌های همجوارمان، وضعیت امنیت استان کرمان و کل کشور در شرایط مطلوبی قرار دارد.

وی افزود: در این میان رسانه‌ها یکی از اصلی‌ترین حلقه‌های زنجیره امنیت هستند که با روشنگری و اطلاع رسانی درست و بموقع خود می‌توانند بر میزان امنیت و احساس امنیت شهروندان اثر بگذارند و در رزمایش اخیر پلیس، رسانه‌ها همراهی خوبی با مجموعه انتظامی داشتند.

وی تصریح کرد: در حد مطلوب و قابل قبولی بر روی امیدآفرینی کار نکرده ایم در حالی که ایجاد نشاط در مردم و امیدآفرینی یکی از ضرورت‌های جامعه امروز است.

وی افزود: در این میان یکی از نتایج ملموس طرح‌های انتظامی، امیدآفرینی در جامعه است یعنی اگر بتوانیم دستاورد‌های حوزه نظم و امنیت را اطلاع رسانی کنیم سرمایه گذار به این مناطق هم جذب می‌شود و زمینه کار، اشتغال و توسعه هم فراهم می‌شود.


انتهای پیام/س

رسانه‌ها یکی از اصلی‌ترین حلقه‌های زنجیره امنیت هستند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.