سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون سازمان پدافند غیرعامل کشور:

‌ایمنی پدافندی نیروگاه اتمی بوشهر با استاندارد‌های جهانی برابری می‌کند

معاون سازمان پدافند غیرعامل کشور با اشاره به برگزاری رزمایش پرتوی در جوار نیروگاه اتمی بوشهر گفت: ایمنی پدافندی نیروگاه اتمی بوشهر با استاندارد‌های جهانی برابری می‌کند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  محسن محبی در نشست توجیهی و آموزشی رزمایش پرتوی ویژه روابط عمومی‌های استان بوشهر افزود: هدف از برگزاری رزمایش‌ها تنها تهیه گزارش نیست بلکه هدف تقویت نقاط قوت و ضعف و ایجاد حساسیت در استان در موضوع پدافند غیرعامل است.

وی بیان کرد: هرچند نیروگاه اتمی بوشهر به عنوان قلب تپنده کشور به شمار می‌رود و از امنیت بالایی برخوردار است، ولی نباید از احتمال وقوع حادثه غافل شد و مردم را برای حوادث احتمالی آماده کرد.

معاون توسعه فرهنگی و اطلاع رسانی سازمان پدافند غیرعامل کشور عنوان کرد: تلاش می‌شود با برگزاری رزمایش پرتوی استان بوشهر مردم اطراف نیروگاه با انواع تهدید‌ها آشنا شوند تا در زمان وقوع حادثه بدانند چگونه باید برخورد کنند.

محبی یادآور شد: افزایش آگاهی عمومی و آگاهی بخشی به جامعه در خصوص رزمایش پرتوی به عهده استان بوشهر است و در این راستا باید از ظرفیت روابط عمومی‌ها و رسانه‌های استان استفاده شود.

وی گفت:امروز تهدیدات پرتوی به عنوان تهدید‌های نوین به شمار می‌رود که باید با استفاده از ظرفیت رسانه‌ها و روابط عمومی در راستای ارتقای آگاهی‌های عمومی جامعه گام برداشت.

معاون توسعه فرهنگی و اطلاع رسانی سازمان پدافند غیرعامل کشور یادآور شد: رسانه‌ها ابزار روابط عمومی‌ها هستند و نقش اطلاع رسانی، آموزش عمومی و هدایت افکار عمومی در آرامش بخشی به جامعه در زمان حادثه بسیار تاثیرگذار است.

 محبی گفت: بوشهر با وجود نیروگاه، پارس جنوبی و خارگ استانی ویژه در کشور است و باید مسائل مربوط به رعایت اصول پدافند غیرعامل در این استان با جدیت رعایت شده و دنبال شود.

وی با اشاره به اجرای رزمایش پرتوی در جوار نیروگاه اتمی بوشهرگفت: در این راستا ۹ کارگروه تخصصی در برگزاری این رزمایش تشکیل شده است.

انتهای پیام/م

تلاش می‌شود برای اطلاع رسانی در زمینه رزمایش پرتوی به هدف مشترکی برسیم

برچسب ها: حوادث ، حقوق شهروندی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.