سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیامک‌های دریافتی ۹۷/۱۱/۳۰

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما می‌توانید با مراجعه به این بخش از نحوه پیگیری سوژه‌های ارسالی خود به سامانه‌های پیامکی ۱۰۰۰۱۹۱۵ (مجله خبری شبکه یک سیما) و ۳۰۰۰۲۳۹۴ (با خبرنگاران جوان شبکه خبر سیما) مطلع شوید.

 

 

 


از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ سی ام بهمن ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.


 

3242...0917: من الان2 سال هست در شرکت پیمان رودک واقع در استان بوشهر شهر کنگان شرکت پتروپالایش کنگان مشغول به کار هستم و هیچ گونه عیدی سنوات پاداش حق مسکن حق اولاد و غیره به ما نمیدن. در ضمن اینجا بیش از هزار نفر کارمی کنند از شما خواهش میکنم صدای ما را به مسولین برسانید تا به کار ما رسیدگی شود با تشکر.

 

9664...0938: خنده داره یا گریه، پراید131  من 5 ماهه که تکمیل وجع شده و پولش را کامل گرفته هنوز تحویل نداده و زور می‌گویند، ولی امروز فروش تحویل فوری می دهد.من و همسال من باید منتظر بمانیم هر بلایی خواستند سرمان بیاورند.

 

7945...0917: اینجانب مدت دو سال است که در شرکت پترو پالایش کنگان شرکت پیمان رودک واقع در بندرکنگان کار می کنم با حقوق پایین و تاکنون این شرکت حق اولاد حق مسکن و عیدی به ما نداده لطفا رسیدگی کنید.

 

2771...0917: حدود یک و سال و نیم هست که تو شرکت سایپا ماشینای گروه x100,x200 ثبت نام کردم موعد تحویل شهریور 97 بوده ولی هنوز خبری از دعوتنامه نیست تا کی ما باید منتظر بمونیم. اگه ماشین ندارند پس چرا فروش فوری زدند اگر دارند پس چرا ماشین های ما رو تحویل نمی دهند. تو را به خدا پیگیری بفرمائید.

 

0869...0915: من خواهر5 معلول چشمی ذهنی می باشم تو را قسم به امام رضاکاری بکنید که ملاقاتی داشته باشم با رهبر انقلاب.

 

2077...0918: ما یک خانواده روستایی پنج نفره هستیم پدرم کارگر تحت پوشش هیچ نهادی نیستیم تا حالا یک بار هم سبد کالا نگرفتیم باید کجا بریم.

 

9331...0936: اینجانب حدود۳ سال هست در پارس جنوبی بندر کنگان کارفرما شرکت پتروپالایش کنگان شرکت پیمان رودک مشغول به کار هستم و هیچگونه مزایا اعم از عیدی پاداش سنوات حق اولاد حق مسکن و... به ما نمی دهند و نیروی این شرکت ۲۰۰۰ نفر هستند از شما مسئولین انتظار داریم رسیدگی کنید ممنون.

 

4092...0913: ما کارگران در وضعیت بسیار اسفناک معیشتی هستیم بچه هایمان دچار کمبود مواد پروتیین و مواد لبنی شده اند و در تهیه آنها مشکل داریم زندگیمان به خطر افتاده است و هزاران مشکل دیگر راه چاره چیست.

 

9884...0936: ما دو سال است که در نوبت بیمه کارگران روزمزد هستیم. فقط سالی ۴۰هزار تومان آزمون می گیرند. بعضی ها چند ساله توی نوبت هستند، لطفا رسیدگی کنید.

 

7755...0936: چرا آنهایی که تاکنون سهام عدالت ثبت نام نکردند جا ماندن و دوباره ثبت مجدد نمی کنند؟ میلیاردها دزدی میکنند آب از آب تکان نمی خورد ولی دو قرون می خواهند به ملت بدهند مینالند چرا؟

 

5878...0935:  چرا کسی به فکر پرستاران بیمارستان امام خمینی اهواز نیست.

 

0670...0914: من از طرف احالی سه چهار روستای شهرستانه مراغه استان تبریز خواستار رسیدگی به مشکلی که به آواره شدن سه چهار روستا می شود خواستار پیگیری از شما را داریم. خواهشمندیم به مشکل روستایی هایی که تقاضا از شما دارند رسیدگی کنید.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.