سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در مازندران

ماموران انتظامی مازندران حدود ۲ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف و ضبط کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سرهنگ حسن مفخمی شهرستانی جانشین فرمانده انتظامی مازندران گفت: در اجرای قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز و معدوم سازی کالا‌های فاقد مجوز بهداشتی و ایمنی، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در همین خصوص بیش از یک میلیارد و ۴۷۰ میلیون ریال انواع کالای قاچاق شامل لوازم آرایشی و بهداشتی، کالای دخانی، انواع موادغذایی و دارو‌های غیر مجاز به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تحویل داده شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران، افزود: با توجه به اینکه کالا‌های مکشوفه فاقد هرگونه ضوابط فنی، ایمنی، بهداشتی بوده با حضور دستگاه‌های مختلف و پس از طی مراحل قانونی و اخذ مجوز قضائی این مقدار کالا امحاء و معدوم شد.

سرهنگ سید جعفر ساداتی سرپرست پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان نیز از کشف محموله البسه قاچاق به ارزش ۴۸۲ میلیون ریالی در ساری خبر داد و گفت: در راستای مقابله قاطعانه با معضل شوم قاچاق به خصوص قاچاق پوشاک و البسه‌های خارجی، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز در پی کسب خبری مبنی بر ورود البسه خارجی از طریق یک شرکت باربری در ساری، سریعاً وارد عمل شده و اقدامات ویژه پلیسی را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی و شناسایی شرکت باربری مورد نظر ماموران در بازرسی از یک دستگاه خودرو کامیون، تعداد زیادی البسه و پوشاک خارجی که به طرز ماهرانه‌ای در بین کالا‌های دارای مجوز جاساز شده بود، کشف شد.

سرپرست پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندارن، گفت: در این عملیات ۲۲۲ جفت انواع کفش، ۱۲۰ جفت جوراب و ۱۷۴ ثوب انواع لباس‌های قاچاق کشف شد.

سرهنگ ساداتی ارزش ریالی کشفیات را ۴۸۲ میلیون اعلام کرد و افزود: در این خصوص متهم به قاچاق کالا شناسایی و دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/ک


امحاء و معدوم سازی کالا‌های قاچاق میلیاردی در مازندران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.