سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با مشارکت بانک مسکن کردستان؛

عملیات ساخت مدرسه ۶ کلاسه حسین آباد در شهرستان سروآبادآغازشد

با مشارکت بانک مسکن کردستان، عملیات اجرایی مدرسه ۶ کلاسه حسین آباد در شهرستان سروآباد به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی امروز با حضور جمعی از مسئولان در این روستا آغاز شد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، جلال الدین سلیمی مدیر امور شعب بانک مسکن کردستان در آیین آغاز عملیات اجرایی این طرح آموزشی گفت: بانک مسکن اعتبار مدارس خیر ساز را از منابع صندوق قرض الحسنه تامین و مدارس را در مناطق کمتر توسعه یافته روستایی و حاشیه شهر‌ها می‌سازد.

وی افزود: مدرسه ۶ کلاسه روستای حسین آباد در زمینی به مساحت یک هزار متر مربع با ۵۳۰ متر مربع زیربنا با پنج میلیارد ریال اعتبار احداث می‌شود.

سلیمی افزود: مدرسه خیر ساز حسین آباد شهرستان سروآباد می‌تواند ۱۵۰ تا ۲۰۰ دانش آموزی را که پیش از این در ساختمان‌های استیجاری تحصیل می‌کردند، پوشش دهد.

وی در ادامه بیان کرد:این بانک در نظر دارد مدرسه ۱۲ کلاسه حسین آباد را طی ۱۲ ماه بسازد و پس از آن نیز در برنامه‌ای پنج ساله پنج باب مدرسه در مناطق روستایی استان کردستان احداث می‌کند.

مدیر امور شعب بانک مسکن کردستان با اشاره به اینکه شهرستان سروآباد ۴۸ هزار نفر جمعیت دارد، بیان کرد: شعبه بانک مسکن در چهار سال فعالیت خود ۱۱۰ میلیارد ریال تسهیلات به مردم این شهرستان پرداخت کرده است.

سلیمی گفت: این میزان تسهیلات در قالب کمک هزینه احداث ۲۵۰ واحد روستایی، ۲۵۰ فقره قرض الحسنه و ۱۰۰ فقره تسهیلات خود اشتغالی پرداخت شده است.

انتهای پیام/م

ساخت واحد آموزشی در سروآباد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.