سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه اندازی مجموعه پلیس تخصصی فتا در عنبرآباد

مجموعه پلیس تخصصی فتا باحضور فرمانده انتظامی استان کرمان در شهرستان عنبرآباد راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار رضا بنی اسدی فر فرمانده انتظامی کل استان کرمان در مراسم راه اندازی مجموعه پلیس فتا شهرستان عنبرآباد گفت: مدیریت فضای مجازی در شرایط فعلی ضروری است اگر مدیریت نشود بسیار خطرآفرین است.

وی افزود: فضای مجازی مقوله‌ای است که جدیدا شکل گرفته و پلیس موظف است برای ایجاد امنیت عمومی در هر شرایطی آمادگی لازم را داشته باشد.

سردار بنی اسدی تصریح کرد: راه اندازی پلیس فتا در عنبرآباد لازم و ضروری بود ان شالله بتوانند با هم پوشانی دیگر شهرستان‌های مجاور و استان اقدامات موثری را انجام دهند.

فرمانده انتظامی کل استان کرمان گفت: پلیس فتای استان کرمان امسال رتبه برتر را کسب کرده است.

وی افزود: پلیس فتا در استان کرمان در مرحله اول برای ۵ شهرستان بزرگ راه اندازی شد وشهرستان‌های زرند، بافت و عنبرآباد هشتمین شهرستان در استان کرمان هستند که پلیس فتا در این شهرستان‌ها راه اندازی شده است.

سردار بنی اسدی تصریح کرد:استقبال مسئولین شهرستان در فراهم آوردن امکانات برای راه اندازی مجموعه پلیس فتا می‌تواند برای پلیس در برقراری امنیت موثر واقع شود.

سرهنگ محمود بیدشکی فرمانده انتظامی شهرستان عنبرآباد ضمن تشکر از حمایت‌های سردار بنی اسدی برای راه اندازی پلیس فتای شهرستان گفت: در شهرستان عنبرآباد  جرایم سایبری را داریم و در دوسال اخیر فعالیت‌های خوبی در سطح شهرستان انجام شده و بهترین اقدامات را انجام داده ایم.
انتهای پیام /ی

رصد جرایم سایبری در عنبرآباد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.