سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیش از یک هزار و ۵۸۰ مورد نظارت و بازرسی از واحد‌های صنفی و غیر صنفی در مهاباد

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد گفت: در دی ماه امسال، تعداد یک هزار و ۵۸۰ مورد بازرسی در شهرستان مهاباد صورت گرفته است.

صادق قادری رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مهاباد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: در این مدت تعداد ۲ اکیپ بازرسی مستقر در گلوگاه‌های اصلی شهرستان جهت بررسی بار نامه‌های حمل و نقل مواد معدنی و تعداد ۳ مورد بازرسی از خودرو‌های حمل بار و واحدا‌های برداشت شن و ماسه انجام شد.

وی افزود: در دی سالجاری ۳۶ مورد بازرسی و گشت مشترک در حوزه قاچاق کالا با شبکه بهداشت و درمان، فرمانداری، اتاق اصناف، جهاد کشاورزی، دایره قاچاق کالا نیروی انتظامی گمرگ، تعاون روستایی، استاندارد و غله صورت گرفت.

رئیس صنعت، معدن و تجارت مهاباد با اشاره به اینکه در دی ماه امسال، از تعداد یک هزار و ۵۸۰ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی و غیر صنفی در سطح شهر، تعداد ۹۶ مورد پرونده تخلفاتی تشکیل شد گفت: ارزش تقریبی پرونده‌ها نیز ۷۳۶ میلیون ریال بوده که برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شد.

وی بیان کرد: در حوزه آرد و نان نیز ۳۱۲ مورد بازرسی از واحد‌های نانوایی در سطح شهر انجام شد که تعداد ۹ پرونده تخلفاتی به ارزش بیش از پنج میلیون ریال تشکیل و به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شد.

قادری ادامه داد: تعداد گزارشات مردمی ثبت شده در سامانه ۱۲۴ شهرستان ۵۷ مورد بوده که ۱۱ مورد تخلف محرز و ۳۶ مورد غیر متخلف بوده بودند.

وی در پایان گفت: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف و احتکار به صورت شبانه روزی با شماره تلفن ۱۲۴ نظارت و بازرسی اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مهاباد تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام / س خ

بازدید از واحدهای صنفی و غیر صنفی در مهاباد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.