سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس انجمن جراحان دهان، فک و صورت ایران مطرح کرد؛

آخرین جزئیات از افزایش قیمت ایمپلنت/ محصولات ایمپلنت ایرانی وارد بازار می‌شوند

بیات گفت: خوشبختانه با وجود گرانی‌های تجهیزات دندان‌پزشکی، ما در حوزه ایمپلنت تنها ۱۰ تا ۲۰ درصد افزایش قیمت داشتیم.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد بیات رئیس انجمن جراحان دهان، فک و صورت ایران در هفدهمین کنگره بین المللی جراحان دهان، فک و صورت ایران که صبح امروز در هتل المپیک برگزار شد، در حاشیه مراسم در جمع خبرنگاران درباره چالش‌های حوزه جراحی دهان، فک و صورت اظهار کرد: خوشبختانه ما به لحاظ علمی چالشی بزرگی در این حوزه نداریم، اکنون مسائل مرتبط با موضوعات اقتصادی با حضور شرکت‌های دانش بنیان در کشور تا حدودی مرتفع شده است اما اشکالاتی در واردات تجهیزات دندان‌پزشکی و تأمین منابع همچنان وجود دارد.

تعرفه جراحی‌های دهان، فک و صورت

وی بیان کرد: جراحی‌های دهان، فک و صورت در بیمارستان‌های ‌کشور طبق تعرفه مصوب انجام می‌شود، ولی اعمال جراحی سرپایی تحت تأثیر گرانی تجهیزات قرار گرفتند با این وجود ما در حوزه ایمپلنت تنها ۱۰ تا ۲۰درصد افزایش قیمت داشتیم.

رئیس انجمن جراحان دهان، فک و صورت ایران افزود: خوشبختانه به زودی محصولات ایمپلنت ایرانی که مورد تأیید وزارت بهداشت هستند، وارد بازار کشور می‌شوند.

بیات درباره تعداد ایمپلنت‌های فروخته شده در سال ۹۵ تأکید کرد: در سال ۹۵، ۶۰۰ هزار ایمپلنت در کشور به فروش رسید، مصرف ایمپلنت در ایران در حد کشور‌های پیشرفته دنیاست به گونه‌ای که طبقات متوسط جامعه هم از این خدمت دندان پزشکی استفاده می‌کنند.

وی یادآوری کرد: ما در حوزه جراحی دهان، فک و صورت تقریبا هم پای مراکز پیشرفته دنیا به مردم خدمت رسانی می‌کنیم، در حوزه آموزش هم از سایر کشور‌های دنیا عقب نیستیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.