سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز بارگیری ۷ هزار تُن سیمان قشم به مقصد آفریقا

مدیرکل گمرک و ترانزیت سازمان منطقه آزاد قشم از عملیات بارگیری ۷ هزار تُن سیمان پاکتی شرکت سیمان قشم به مقصد آفریقا خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،هرمز امیری مدیرکل گمرک و ترانزیت سازمان منطقه آزاد قشم گفت: عملیات بارگیری ۷ هزار تُن سیمان پاکتی شرکت سیمان قشم به مقصد آفریقا آغاز شد.

وی ارزش این محموله صادراتی را  ۱۹۶ هزار دلار عنوان کرد و افزود: این محموله از طریق اسکله کاوه قشم به مقصد آفریقا بارگیری شده است.

مدیرکل گمرک و ترانزیت سازمان منطقه آزاد قشم گفت: این دهمین محموله صادراتی شرکت سیمان قشم در سال ۱۳۹۷ است که عملیات بارگیری آن بر روی کشتی MV AMINA H. آغاز شده و تا پایان هفته اسکله کاوه را به مقصد آفریقا ترک خواهد کرد.

هرمز امیری افزود:شرکت سیمان یکی از شرکت‌های تحت حمایت سازمان منطقه آزاد قشم است که از سال ۱۳۷۹ فعالیت خود را در این منطقه آغاز کرده و طی این مدت محصولات تولیدی خود را به ۱۳ کشور آسیایی و آفریقایی از جمله عراق، امارات، کویت، مصر، تاجیکستان، ترکمنستان، عربستان، عمان، سریلانکا، هند و پاکستان صادر کرده است.

وی گفت: بخشی از محصولات تولیدی این واحد صنعتی قشم در بخش نیاز داخلی و بقیه آن در حوزه صادرات مصرف می‌شود.

جزیره قشم با یکهزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع وسعت در جنوب ایران قرار دارد و بیش از ۲۰۰ واحد صنعتی از جمله شرکت سیمان در این منطقه فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/ف

بارگیری سیمان قشم به مقصد آفریقا آغاز شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.