سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فولاد قهرمان لیگ برتر فوتسال هرمزگان شد

مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های استان هرمزگان با قهرمانی تیم فولاد به پایان رسید.

مهدی ربیع پور نایب رئیس کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی هیات فوتبال هرمزگان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،گفت: مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های استان با قهرمانی تیم فولاد به پایان رسید.
وی افزود: در آخرین بازی‌های هفته پایانی لیگ برتر فوتسال استان تیم فولاد هرمزگان ۵ بر ۲ میزبانش تیم پاس بندرلنگه را شکست داد و با کسب ۴۴ امتیاز جام قهرمانی را بالای سر برد.
نایب رئیس کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی هیات فوتبال استان گفت: تیم نریمان بندرعباس نیز با پیروزی پرگل ۱۰ بر ۳ مقابل کشاورز احمدی با کسب ۴۲ امتیاز بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد.
مهدی ربیع پور افزود: تیم بیمارستان امام رضا بندرعباس نیز که در هفته پایانی استراحت داشت، با کسب ۴۱ امتیاز به مقام سوم دست یافت.
وی گفت: تیم‌های کشاورز احمدی (۳۲ امتیاز)، علم وادب رودان (۱۸ امتیاز)، سرخ و آبی پوشان بندرعباس (۱۷ امتیاز)، پاس بندرلنگه (۱۵ امتیاز) و ساحل شهرداری سیریک (۱۴ امتیاز) نیز به ترتیب در مکان‌های چهارم تا هشتم جای گرفتند.
نایب رئیس کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی هیات فوتبال هرمزگان تیم مقاومت میناب نیز با قرار گرفتن در مکان نهم جدول و تیم آرش حاجی آباد هم با انصراف در پایان نیم فصل نخست و ایستادن در مکان دهم جدول به لیگ دسته اول سقوط کردند.
انتهای پیام/ب

نتایج هفته پایانی لیگ برتر فوتسال هرمزگان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.