سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

 کاهش 25 درصدی حجم بخشنامه های ارسالی به مدارس

مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت:: در تلاشیم در آینده حداقل ۲۵ درصد از حجم بخشنامه‌های ارسالی به مدارس را کاهش دهیم.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان .محمد اعتدادی مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان درکوهپایه گفت: برای کمرنگ کردن و رفع مشکلات به این شهر آمده ایم و در کنارتان هستیم.

اعتدادی در ادامه به نقش مؤثر مدارس شبانه روزی اشاره کرد وضمن تشکر از همکاران به دلیل انجام وظیفشان در شرایط موجود کشور، به تزریق امید در بین دانش آموزان تاکید کرد و اظهار امیدواری کرد در سایه همدلی بتوان بر مشکلات و نواقص موجود غلبه کرد.

وی اظهار کرد: توسعه ی امر مدرسه محوری با حجم انبوه بخشنامه های ارسالی به مدارس ممکن نیست و تاکید کرد با اهتمام به توسعه مشارکت با سایر دستگاه ها بتوان در جهت دستیابی به اهداف آموزش و پرورش بهره مند شد.

اعتدادی در بخش دیگری از صحبتهای خود ضمن اشاره به موضوع مهم مدرسه محوری و تاکید بر سند تحول بنیادین و کاهش حجم انبوه بخشنامه های ارسالی به مدارس گفت: در تلاشیم در آینده حداقل 25 درصد از حجم بخشنامه های ارسالی به مدارس را کاهش دهیم ؛بنای کار آموزش و پرورش سند تحول بنیادین است.

انتهای پیام /س 

حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان در کوهپایه 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.