سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همزمان با میلاد حضرت زهرا (س)

برگزاری همایش ملی "زن، کتاب، سواد زندگی" در شیراز

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان فارس از برگزاری همایش ملی با موضوع بانوان و کتاب در روز‌های ۷ و ۸ اسفندماه به میزبانی شهر شیراز خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، روح‌الله منوچهری مدیرکل کتابخانه‌های عمومی فارس گفت: این همایش با تاکید بر کمک به بهبود زندگی و سلامت خانواده‌ها از طریق ارتباط بانوان با کتاب، برنامه ریزی شده است.

وی افزود: در برگزاری این همایش، اداره کل کتابخانه‌های عمومی فارس و انجمن علمی ارتقای کتابخانه‌های عمومی ایران با همکاری دستگاه‌های استان فارس، همراه خواهند بود.

منوچهری ادامه داد: جمعی از استادان علم اطلاعات و دانش شناسی از دانشگاه‌های مطرح ایران، اعضای انجمن علمی ارتقای کتابخانه‌های عمومی ایران، مسئولان نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، جمعی از مسئولان استانی، بانوان موفق و کارآفرین استان، نویسندگان استانی به ویژه بانوان نویسنده، مشاور بانوان دستگاه‌های اجرایی استان و کتابداران کتابخانه‌های عمومی مخاطب این برنامه خواهند بود تا در این گردهمایی، راهکار‌های جذب هرچه بیشتر بانوان به کتاب و کتابخوانی و بهبود امور خانواده از راه کتاب بررسی شود.

وی اضافه کرد: این همایش روز سه‌شنبه آغاز می‌شود و پس از آن پنج پنل تخصصی با موضوع‌های «تربیت فرزندان و سبک زندگی»، «سواد زیست محیطی»، «انتقال تجربه از طریق تحلیل کتاب»، «اشتغال، اقتصاد و کارآفرینی» و «بهداشت روان و سلامت خانواده» با حضور متخصصان هر موضوع و کتابداران و علاقه‌مندان برگزار می‌شود.
انتهای پیام/م

شیراز میزبان سمینار ملی "زن، کتاب، سواد زندگی"

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.