سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش حجم ترافیک در شهر کرمانشاه

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه گفت : پیش بینی می‌شود با نزدیک شدن به ایام پایانی سال حجم ترافیک در شهر کرمانشاه تا ۳۰ درصد افزایش یابد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،فضل اله شیری رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه گت : با توجه به قرار گرفتن در آستانه ایام پایانی سال، حجم تردد‌ها در معابر شهری و در نتیجه بار ترافیکی افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه طی این روز‌ها بین ۱۰ تا ۱۵ درصد بر حجم ترافیک کرمانشاه افزوده شده است، گفت : بر همین مبنا طرح‌های ترافیکی ویژه‌ای افزون بر طرح زوج و فرد اجرا خواهد شد.

شیری با تاکید بر اینکه در طرح ویژه ترافیکی۸۰ درصد توان نیرو‌ها به کارگیری می‌شود، افزود: بیشترین حجم ترافیک در بافت مرکزی شهر و مراکز خرید به ویژه در ساعات عصر وجود دارد.

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه با بیان اینکه طرح ترافیک نوروزی در اسفند ماه اجرا خواهد شد، گفت: پیش بینی می‌شود حجم ترافیک با نزدیک شدن به ایام پایانی سال تا ۳۰ درصد افزایش یابد.

 شیری با توصیه به مردم بهترین زمان خرید را ساعات ۹ صبح تا ۱۶ اعلام کرد که برای مراجعه به هسته مرکزی شهر ترافیک کمتری وجود دارد.

وی با بیان اینکه طرح زوج و فرد همچنان به قوت خود باقی است، عنوان کرد: همشهریان سعی کنند خرید‌ها را از مراکز نزدیک به محل سکونت انتخاب و بیشتر از وسائل حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

به گفته شیری مغازه داران نیز در صورت امکان از به همراه آوردن خودرو اجتناب کنند، زیرا علاوه بر افزودن بر حجم ترافیک مانع پارک خودرو مشتریان می‌شود همچنین کسبه از اشغال سطح معابر عمومی که سبب تردد مردم در سواره رو‌ها می‌شود بپرهیزند .

 

 

انتهای پیام/د

حجم تردد‌ها در معابر شهری و در نتیجه بار ترافیکی افزایش یافته است

 

برچسب ها: حمل و نقل ، حوادث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.