سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دونالد ترامپ تلاش مقامات دولت خود برای برکناری‌اش را «غیرقانونی» خواند

رئیس‌جمهور آمریکا در حساب توییتر خود تلاش «راد روزنستاین» و «اندرو مک کیب» برای برکناری او را اقدامی غیرقانونی و خیانتکارانه توصیف کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا امروز صبح در حساب توییتر خود به انتقاد از «اندرو مک کیب»، رئیس سابق اف بی آی و «راد روزنستاین»، قائم مقام دادستان کل آمریکا پرداخت و نوشت: در حال حاضر دروغ‌های زیادِ اندرو مک کیب او را روسیاه کرده است. او به دلیل دروغگویی اخراج شد و هم اکنون داستان او بیشتر برهم ریخته می‌شود. او و راد روزنستاین –که بوسیله جف سشنز (یک دلبر دیگر) –استخدام شد، درحال برنامه ریزی برای یک اقدام کاملا غیرقانونی بودند و گرفتار شده اند.

وی در ادامه نوشت: توضیح زیادی باید به میلیون‌ها نفر از مردمی داده شود که رئیس جمهوری را انتخاب کرده اند که واقعا او را دوست دارند. کسی که (منظور خود ترامپ) کار‌های زیادی در امور نظامی، اقتصاد و ... برای آن‌ها انجام داده است. این واقعا یک اقدام کاملا غیرقانونی و خیانتکارانه بود.

پیش از این اندرو مک کیب در یک مصاحبه تلویزیونی فاش کرد که در سال ۲۰۱۷ راد روزنستاین با او درباره امکان اجرای متمم ۲۵ قانون اساسی برای برکناری رئیس جمهور گفتگو کرده بود.

دونالد ترامپ در توییتی دیگر تأکید کرد که کمیته اطلاعاتی مجلس سنا نتوانسته است هیچ ارتباطی میان کمپین انتخاباتی او و روسیه بیابد. وی در حساب توییتر خود نوشت: پس از گذشت دو سال و مصاحبه با بیش از دویست شاهد، کمیته اطلاعاتی سنا هیچ گونه مدرکی مبنی بر وجود ارتباط میان کمپین انتخاباتی ترامپ و روسیه پیدا نکرده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.