سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم عنوان کرد؛

راهپیمایی۲۲ بهمن امسال بسیار استثنایی بود/حضور مردم قم در راهپیمایی۲۲ بهمن،۳۰ درصد افزایش یافت

لطفی گفت:دشمنان از ماه‌ها قبل سیاه نمایی می‌کردندو مردم نه تنها صحنه را خالی نکردندبلکه شاهد حضور گسترده‌تر آنان در این راهپیمایی بودیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،نصرت الله لطفی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم روز دوشنبه در جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با عنوان «ارزیابی و جمع بندی مراسم ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی و بزرگداشت یوم الله ۱۲ فروردین»، راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال را بسیار استثنایی دانست وگفت: همه عوامل برای از بین بردن عظمت این مراسم دست به دست هم داده بود تا جمعیت کمی در این راهپیمایی حضور داشته باشد.

وی با بیان این که دشمنان از ماه‌ها قبل سیاه نمایی می‌کردند و باتوجه به یک سری از مسائل داخلی همچون گرانی، سردی هوا، بارندگی و توطئه‌های دشمن در زمینه‌های مختلف عنوان کرد: در چنین وضعیتی مردم نه تنها صحنه را خالی نکردند بلکه شاهد حضور گسترده‌تر آنان در این راهپیمایی بودیم.

وی افزود:برغم تلاش‌های مذبوحانه دشمنان و ایادی آنها، منافقان و سلطنت طلبان برای تحت الشعاع قراردادن چهل سالگی انقلاب، اما مردم مومن و ولایی شهر مقدس قم بازهم حماسه‌ای دیگر آفریدند و با حضوری پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، شکستی دیگر برای دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی رقم زده و افتخار و عزت در کارنامه درخشان شهر خاستگاه انقلاب به ثبت رساندند.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در ادامه سخنان خود به حرکت عده‌ای قلیل در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال قم اشاره بیان کرد: این افراد با شعار‌های خود، خلاف منویات رهبر معظم انقلاب و مصلحت نظام مقدس جمهوری اسلامی حرکت کردند.

لطفی تصریح کرد: این افراد که کمتر از ۱۰ تن بودند با این اقدام، حاشیه‌ای برای راهپیمایی باشکوه مردم قم ایجاد و خوراک برای مخالفان نظام تهیه نمودند.

لطفی با بیان این که باید از این مردم بصیر قدردانی کرد و از الطاف الهی سپاسگذار بود تصریح کرد: به فضل الهی در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در هیچ نقطه‌ای از کشور و شهر مقدس قم با همه توطئه‌های دشمن، مساله امنیتی رخ نداد.

وی با بیان اینکه این گونه حرکات، خیانت به آرمان‌های نظام می‌باشد تاکید کرد: هرکس برخلاف منویات رهبر فرزانه انقلاب حرکت کند، از ما نیست و جا دارد دستگاه‌های امنیتی استان در این مساله ورود کرده و از تکرار این حرکات جلوگیری کنند.

لطفی ابراز کرد: مقدمات این کار مهم باید از همین امروز فراهم شود تا از این فرصت برای برگزاری برنامه‌های مختلف، ارائه خدمت به مردم و تبیین خدمات ۴۰ ساله انقلاب به مردم استفاده کنیم.

وی در بخش دیگر سخنان خود اشاره کرد: برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب که در شهر قم برگزار شد باید تا ۱۲ فروردین سال آینده، چهلمین سالگرد استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی استمرار داشته باشد.

در این جلسه که در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم برگزار شد، برخی از اعضا در خصوص مسیر‌های ۱۰ گانه راهپیمایی در این شهر و افزایش این مسیر‌ها و تدبیر درجهت آمد و شد مردم به میدان آستانه، نظر‌های خود را ارائه کردند.

انتهای پیام /ح

حضور مردم قم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، ۳۰ درصد افزایش یافت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.