سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون کل وزارت بهداشت:

۸.۴ درصد درآمد ناخالص ملی کشور در حوزه سلامت هزینه می‌شود/ پیش از این انتقال یک مدیر مالی در وزارت بهداشت گناه بود

حریرچی گفت: ۸.۴ درصد از کل درآمد ناخالص ملی کشور در حوزه سلامت هزینه می‌شود؛ یعنی از هر ۱۲.۵ تومان، یک تومان هزینه می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان،  ایرج حریرچی معاون کل وزارت بهداشت در مراسم تودیع و معارفه معاون توسعه و سرپرست معاونت برنامه ریزی راهبردی که در وزارت بهداشت برگزار شد، گفت: ۸.۴ درصد از کل درآمد ناخالص ملی کشور در حوزه سلامت هزینه می‌شود؛ در واقع از هر ۱۲.۵ تومان، یک تومان در حوزه سلامت هزینه می‌شود.

وی ادامه داد: ما از نظر تعداد کارکنان به حدود ۴۹۵ هزار کارمند رسیده‌ایم و با کارمندان بخش خصوصی ۸۰۰ هزار نفر در حوزه سلامت مشغول به کار هستند و بیش از سه درصد جمعیت کشورمان از سفره وزارت بهداشت نان می‌خورند.

سال ۹۵، ۸۲۳ میلیون بار مواجهه در حوزه سلامت داشتیم

معاون کل وزارت بهداشت گفت: ما سال ۹۵، ۸۲۳ میلیون بار مواجهه در حوزه سلامت داشتیم که روزانه ٢.۵ میلیون بار مواجه محسوب می‌شود و تکریم ارباب رجوع از وظایف اصلی ماست.

معاون کل وزارت بهداشت گفت: به تمامی کارکنان وزارت بهداشت، دانشگاه‌ها خیر مقدم می‌گویم، ما حدود ۵ سال‌پیش حرفی از فردی با تخصص مدیریت مالی در‌ وزارت بهداشت زدیم، اما آن زمان این کار گناه بزرگی بود و مانع تلقی می‌شد، اکنون این مانع با تدبیر دکتر نمکی برداشته شده است و امسال شاهد پیشرفت این حوزه هستیم.

حریرچی با اشاره به انتصاب رئیس سازمان امور مالیاتی کشور به عنوان معاون توسعه و مدیریت وزارت بهداشت گفت: رئیس سازمان امور مالیاتی کشور افزون بر تایید وزیر اقتصاد باید به تایید هیئت دولت برسد و این نشان از شایستگی‌های فرد منصوب در این حوزه است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.