سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستبند پلیس بر دستان قاچاقچیان چوب در سوادکوه

فرمانده انتظامی سوادکوه از دستگیری دو متهم به قاچاق چوب و کشف ۳ تن چوب آلات جنگلی قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مهدی خادمی فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با اشاره به قطع درختان و تاراج منابع ملی در اراضی جنگلی این شهرستان، گفت: بریدن درختان جنگلی و تجارت سیاه منابع ملی و طبیعی تبعات زیست محیطی زیادی از جمله افزایش سیلاب، رانش زمین و تغییرات آب وهوایی را در پی دارد.

وی با بیان اینکه پلیس با هرگونه تخریب منابع طبیعی و قاچاق چوب آلات جنگلی برابر قانون برخورد خواهد کرد، افزود: در همین خصوص ماموران انتظامی این فرماندهی حین گشت زنی در حوزه استحفاظی به دو دستگاه خودروی وانت نیسان حامل چوب مشکوک شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه گفت: ماموران در اقدام غافلگیرانه خودرو‌های مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن ۳ تن چوب جنگلی قاچاق کشف کردند.

سرهنگ خادمی با بیان اینکه برابر اعلام کارشناسان ارزش ریالی چوب‌های مکشوفه ۳۰۰ میلیون ریال است، افزود: در خصوص رانندگان خودرو‌ها دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی از شهروندان خواست: در صورت مشاهده فعالیت غیر قانونی قاچاقچیان چوب و محصولات جنگلی مراتب را سریعا به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/آ

دستگیری قاچاقچیان چوب در سوادکوه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.