سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طی ۳ روز انجام شد؛

برف روبی ۱۲ هزارکیلومتر باند از محور‌های استان زنجان

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان زنجان گفت: درمدت ۲۵ الی ۲۸ بهمن ماه سال جاری ۱۲ هزار و ۲۹۵ کیلومتر- باند از راه‌های اصلی و راه‌های روستایی استان زنجان برفروبی شده است.

عبدالحسین علی اکبری مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان زنجان در گفتگو گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، گفت: دراین مدت شاهد ۲۱ ساعت بارش برف در همه محور‌ها و یا در بعضی از روز‌ها در برخی محور‌های استان زنجان بودیم.

وی با اشاره به فعالیت ۳۰ راهدارخانه و بیش از ۵۰۰ نفر راهدار در استان زنجان، گفت : این افراد در قالب ۵۰ اکیپ راهداری فعالیت می‌کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان از فعالیت ۲۷۵ دستگاه ماشین آلات در راهداری‌های استان و خدمات رسانی به همه راه‌های اصلی، فرعی، روستایی و گردنه‌های برفگیر استان زنجان خبر داد و گفت: دراین مدت ۲۸۰ راه روستایی استان توسط راهداران این اداره کل بازگشایی شده است بیش از ۳ هزارتن ماسه ونمک برای جلوگیری از یخبندان درمحور‌های مواصلاتی مورد استفاده قرارگرفت.

علی اکبری تاکید کرد: ما همواره از شهروندان خواسته ایم تا درزمان بارش برای تردد ایمن به گزارشات منتشرشده از وضیعت محور‌های استان توجه داشته باشند و قبل از مسافرت از وضعیت جوی راه‌های استان زنجان آگاه شده سپس اقدام به مسافرت کنند.

وی در پایان گفت: هموطنان می‌توانند با ارسال پیامک به سامانه ۱۰۰۰۲۴۱۱۴۱ و همچنین از طریق تلفن گویای ۱۴۱ و تماس با شماره تلفن چهار رقمی ١٨١٦ مرکزمدیریت راه‌های اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان زنجان از وضعیت جاده‌های استان زنجان مطلع شوند.
 
انتهای پیام/ن
 

برف روبی محور‌های استان زنجان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.