سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روی خط شایعه؛

آبروریزی بین المللی با ارسال نامه به فدراسیون جهانی جودو

شایعه نامه ارسالی از ایران و درخواست حضور یک ناظر جهانی در انتخابات فدراسیون جودو ایران حاکی از یک آبروریزی بین المللی است.

 به گزارشگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  شنیده ها حاکی از آن است که نامه ای از ایران به  فدراسیون جهانی جودو  ارسال و در آن خواسته شده تا ناظری برای نظارت بر انتخابات فدراسیون جودو ایران معرفی شود.

بر اساس اعلام وزارت ورزش و جوانان انتخابات فدراسیون جودو قرار است ۱۵ اسفندماه برگزار شود در حالی که تاکنون اسامی دقیق نامزد‌های حاضر در این انتخابات اعلام نشده، و انتشار  ارسال نامه اهالی این رشته ورزشی را در شوک قرار داد.

این اقدام در تاریخ ورزش ایران بی سابقه بوده و برخی این موضوع را  بی احترامی به ساختار ورزش ایران تلقی می‌کنند چرا که درخواست ناظر برای حضور در انتخابات زمانی صورت می‌گیرد که بین وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و هیات‌های ورزشی اختلافی وجود داشته باشد و اکنون هیچ اختلافی بین این سه نیست.

نکته جالب توجه این است که روابط عمومی فدراسیون جودو این موضوع را تکذیب کرده و می‌گوید هیچ مکاتبه‌ای از سوی سرپرست فدراسیون جودو برای حضور ناظر در انتخابات پیش رو به فدراسیون جهانی ارسال نشده است.
حال باید منتظر ماند تا مشخص شود فرستنده این نامه کیست و واکنش وزارت ورزش چیست؟


بیشتر بخوانیدحاج یوسف‌زاده مشاور عالی فدراسیون در تیم‌های ملی جودو شد


انتهای پیام/

نظارت ناظر جهانی بر انتخابات فدراسیون جودو

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۸:۲۴ ۳۰ بهمن ۱۳۹۷
واقعا جای تاسف....
داور جودو
۱۷:۲۰ ۲۹ بهمن ۱۳۹۷
درخشان فکر کرده المپیک پکنه که به داور ایرانی اجازه بدهد برای اسراییل دوبار داوری کنه بعد در داخل کشور فیلم داوری هاش رو پخش کنه و بعد به فدراسیون جهانی اطلاع بدهد که داور جودو رو بخاطر داوری اسراییل محروم کرده اند و تعلیق ایران رو بگیره و بعد بیاد داخل کشور و ادعا کنه من جودوی ایران رو از تعلیق برمیدارم بشرط اینکه نامه بزنید محرومیت اون داور صحت نداره .
نفر
۱۲:۵۷ ۲۹ بهمن ۱۳۹۷
درخشان میخواد. با این کار از سیاحی حمایت گند. دست وردار درخشان از این کار ها ی بی خود.
کبیری جودوکار
۱۲:۲۹ ۲۹ بهمن ۱۳۹۷
چرا درخشان دست ازسر جودوی ایران برنمیدارند ؟ چرا اینگونه اقدامات سخیف برای منافع خودشان انجام میدهند؟ اینها که ظاهر موجه ای دارند و دم از دلسوز میزنند چرا به خارجی ها متوسل میشوند؟
فرهاد شکیبی
۱۲:۲۷ ۲۹ بهمن ۱۳۹۷
این اقدامات وطن فروشانه فقط از درخشان و سیاحی برمیاد
م
۱۲:۲۶ ۲۹ بهمن ۱۳۹۷
ای داد وبیداد
علی اکبر
۱۲:۱۸ ۲۹ بهمن ۱۳۹۷
اول و آخر همه مشکلات جودو محمد درخشان