سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دعوای شاغلین و کرسی نشینان روی صندلی تراکتور!

برخی از مسئولان تبربزی به ۲ شغله بودن بهتاج مدیرعامل تراکتورسازی واکنش نشان دادند و چالش جدیدی را در باشگاه تبریزی رقم زدند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ایوب بهتاج در حالی مدیرعامل تراکتورسازی شد که حدود یک سال از حضور او در اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی به عنوان مدیرکل می گذشت. او در حالی مدیرعامل تراکتورسازی شد که پس از قطع همکاری باشگاه با علیرضا اسدی، گزینه های زیادی روی میز تراکتوری ها وجود نداشت. پس از گمانه زنی های مختلف بهتاج بدون داشتن رقیب جدی، به عنوان مدیرعامل تراکتورسازی انتخاب شد. اولین حاشیه حضور بهتاج در تراکتورسازی، مطرح شدن نبود ثبات مدیریتی در باشگاه  بود چرا که بهتاج چهارمین مدیرعامل در طول یک سال اخیر بود. بعد از گذشت چند روز این موضوع به فراموشی سپرده شد و موضوعی دیگر مطرح شد.

این بار بحث بر سر دو شغله بودن ایوب بهتاج مطرح شد. برخی از رسانه ها با ورود به این موضوع، مدعی شدند که مدیرعاملی بهتاج در تراکتورسازی غیر قانونی است. "بر اساس اصل ۱۴۱ قانون اساسی و قانون ممنوعیت تصدی بیش از یک شغل، کارکنان دولت نمی توانند به ریاست یا عضویت هیئت مدیره یا مدیریت عاملی انواع شرکت‌های خصوصی تعیین شوند." این توضیح کوتاه کافی بود تا یک بحث جدید که حواشی زیاد در این چند روز به همراه داشته در مورد تراکتورسازی و مدیرعامل جدید این باشگاه به وجود بیاید.

در واکنش به این موضوع، محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه تراکتورسازی بیانیه شدیدالحنی منتشر کرده و با محکوم کردن حاشیه سازانی که از نظر او قصد تخریب باشگاه تراکتورسازی را دارند، تهدید به افشای هویت افراد مهمی کرد که در پشت صحنه، مدیریت این شایعات حاشیه ساز را بر عهده دارند.

با توجه به این که یک رسانه خاص مورد نظر تراکتورسازان بود و مالک این باشگاه نیز با نام بردن از نام رسانه مذکور افرادی را دخیل در چنین امری دانست، خیلی زود نام چند تن از نفرات مطرح شهر تبریز در رسانه ها مطرح شد. البته روز گذشته  افرادی که مورد اتهام مالک باشگاه تراکتورسازی قرار گرفتند  با تکذیب ارتباط با موضوع یاد شده، اعلام کردند که از باشگاه تراکتورسازی حمایت می کنند و هیچ مشکلی با این باشگاه ندارند. 

دبیری مالک باشگاه دبیری در یک مصاحبه مختصر با اشاره به موضوع یاد شده، به شیطنت برخی رسانه ها اشاره  و اظهار کرد: از تراکتورسازی و زنوزی حمایت کرده و هر حرکتی بر علیه تراکتورسازی را محکوم می کنم.  زنوزی به عنوان بخش خصوصی در فوتبال استان سنگ تمام گذاشته و تیم‌های فوتبال تراکتورسازی و ماشین‌سازی را تحت حمایت خود قرار داده است و به طور شخصی  از فعالیت‌های او حمایت کرده و قدردان تلاش او هستم. من از بهتاج شناخت کاملی دارم و او مدیر قوی ورزشی بوده و مطالب مطرح شده در مورد مدیریت او در تیم تراکتورسازی به نفع جامعه ورزش استان و فوتبال تبریز نبوده و باعث اختلاف می شود.

به این ترتیب ماجرا وارد مرحله جدیدی شد اما خیلی زود بار دیگر دو تن از سیاسیون مطرح شهر تبریز طی مصاحبه هایی، موضوع جنجالی، مدیریت بهتاج در تراکتورسازی را مطرح و از آن انتقاد کردند. دو تن از نماینده های شهر تبریز در مجلس شورای اسلامی درباره مدیرعاملی تراکتورسازی صحبت هایی انجام داده و اعلام کردند که این موضوع با توجه به ماهیت غیرقانونی اش می تواند برای تراکتور گران تمام شود!

در آن سوی میدان، باشگاه تراکتورسازی بدون توجه به انتقادات در حال انجام مقدمات ثبت قرارداد رسمی بهتاج است. جالب اینجاست که  معاون بهتاج در اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی نیز در آستانه قبول پست مدیرکلی است و به این ترتیب می توان انتظار داشت که طی روزهای آینده به صورت خودکار همه این هیاهوهای جنجالی به پایان خواهند رسید.

با توجه به اینکه بهتاج هنوز قراراداد مدیرعاملی خود را به طور رسمی امضا نکرده و از سوی دیگر اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی در آستانه انتخاب جانشین برای بهتاج است، به نظر نمی رسد که برخلاف ادعاهای مطرح شده، مشکلی متوجه باشگاه تراکتورسازی باشد چرا که در حال حاضر و با توجه به روندی که در پیش گرفته شده، هیچ نقض قانونی از سوی باشگاه تراکتورسازی صورت نگرفته است.


بیشتر بخوانید: 

بهتاج: امیدوارم بتوانم اقدامات مثبتی برای تراکتورسازی انجام بدهم

الیاسی: مراحل قانونی مدیرعاملی بهتاج یک ماه طول کشید

مدیرعامل جدید باشگاه تراکتورسازی انتخاب شد


 انتهای پیام/ 

واکنش به حضور غیر قانونی بودن بهتاج در صندلی مدیریت تراکتورسازی

 
 
 
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.