سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در شهرکرد برگزار شد؛

اختتامیه جشنواره استانی داستان‎نویسی بومی و محلی

آیین اختتامیه نخستین جشنواره استانی داستان نویسی بومی و محلی چهارمحال و بختیاری، در شهرکرد برگزار شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، نخستین جشنواره استانی داستان نویسی بومی و محلی چهارمحال و بختیاری، با معرفی و تجلیل از برگزیدگان، در شهرکرد به کار خود پایان داد.

در بخش کودک و نوجوان این جشنواره، امیرعلی اژدر از شهرکرد با داستان «قفل خدا» رتبه اول، مریم هاشمی از باباحیدر با داستان «جمعه» رتبه دوم، بهار رئیسی از شهرکرد با داستان «ماه بگم» و محمدرضا قائدامینی از شهرکرد با داستان «روزنامه» مشترکاً رتبه سوم را کسب کردند.

همچنین در بخش جوان، احسان قائدی از بن با داستان «خون بها» رتبه اول، سجاد محبی از دستگرد امامزاده با داستان «پسر رعیت» رتبه دوم و فاطمه ظفریان از اردل با داستان «گاو‌ها امید بابا» رتبه سوم را به دست آوردند.

در بخش بزرگسال هم فریبا کاظمی از کوهرنگ با داستان «حریم»، ایمان ویسی از لردگان با داستان «میرزا حسین» و علیرضا کبیری از سامان با داستان «مادیان» به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

بخش داستانک نیز رتبه اول نداشت و فاطمه رحیمی از سامان با داستان «کباب اردک» دوم و حسین صداقت از بروجن با داستان «کتابخانه و بوی باروت» سوم شد.

داستان نازنین ابراهیمیان از شهرکرد با موضوع «شهدای حرم» هم به عنوان اثر منتخب هیئت داوران معرفی گردید.

در پایان این برنامه، از هشت نفر از پیشکسوتان هنر نویسندگی چهارمحال و بختیاری هم تجلیل و از کتاب قصه‌های بام ایران رونمایی شد.

گفتنی است: در مدت اعلام فراخوان این جشنواره، از نیمه دوم آبان تا ۲۰ دی‎ماه امسال، ۳۸۷ اثر به دبیرخانه ارسال و ۱۳ مورد آن به عنوان برگزیده انتخاب گردید.

انتهای پیام/ن

رونمایی از کتاب قصه‌های بام ایران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.