سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با مخترعین ایرانی؛

مشکلات و دغدغه‌های ذهنی خود را به کمک این سامانه برطرف کنید

یکی از استارت‌آپ‌ها موفق به راه اندازی سامانه‌ای با حضور مشاوران و روان شناسان شده است.

به گزارش خبرنگار  حوزه فن‌آوری‌گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان،  برای همه ما پیش آمده که گاهی اوقات نیاز داشته باشیم با مشاوران و روانشناسان صحبت کنیم و از آنها برای پیشبرد فعالیت‌های خود مشورت بگیربم؛ اما برخی اوقات به دلیل وجود مشغله‌های فراوان و همچنین ترافیکی که در شهر  تهران وجود دارد دسترسی به مشاور و رفتن به مطب روانشناسان کار سختی است که البته یکی از استارتاپ‌ها اقدام به طراحی سامانه‌ای آنلاین برای پاسخ به نیاز افراد در این زمینه شده است.

مدیر استارت‌آپدر گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه فن‌آوری‌ گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره سامانه ای که طراحی و راه اندازی کرده است، اظهار کرد: هر یک از  افراد می‌توانند در بستر این سامانه از مشاوره امن خصوصی بهره مند شوند.

وی با اشاره به هزینه مقرون به صرفه این سامانه بیان کرد: هزینه‌ و حق مشاوره‌ای که روانشناسان و مشاوران در این سامانه دریافت می‌کنند بسیار مقرون به صرفه است و با قیمت‌های نجومی که افراد فکر می‌کنند کاملا متفاوت است.

سامانه‌ای کاربردی با حضور مشاوران متخصص

مدیر این استارتاپ گفت: در این سامانه روانشناسان حرفه‌ای، تحصیل کرده، با تجربه و تایید شده انجمن ها  حضور دارند و به افراد کمک های مشاوره ای ارائه می‌دهند.

وی درباره کاربرانی که در این سامانه ثبت نام کرده اند، اظهار کرد: حدود ۲۰ هزار کاربر در این سامانه ثبت نام کرده اند و تاکنون ۱۲ هزار جلسه مشاوره با حضور مشاوران متخصص برگزار شده است.

مدیر این استارتاپ یادآوری کرد: برای داشتن زندگی شادتر، خانواده بهتر، سازمان قوی تر گرفتن و برنامه‌ای تخصصی‌تر می‌توان از دانش متخصصان و مشاوران بهره برد و تصمیمات درست گرفت؛ این سامانه بستری برای پاسخگویی به این نیاز افراد است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.