سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فعالیت مجدد ۱۷۷ واحد صنعتی استان کرمانشاه

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه گفت: با پیگیری‌هایی که انجام می‌شود، قصد داریم ۱۷۷ واحد صنعتی استان را که زیر ظرفیت کار می‌کنند، به ظرفیت برسانیم.

 به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،بیژن کردستانی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه با اشاره به شناسایی ۱۷۷ واحد صنعتی استان کرمانشاه که زیر ظرفیت اسمی کار می‌کنند، اظهار داشت: در حال پیگیری مشکلات این واحد‌های صنعتی هستیم تا بتوانیم آن‌ها را به ظرفیت برسانیم و از تمام پتانسیل این واحد‌ها برای تولید و اشتغال در استان استفاده شود.

وی با بیان اینکه از این تعداد واحد ۱۷۳ مورد آن‌ها واحد‌های صنعتی کوچک هستند، افزود: به علاوه تعداد زیادی از این واحد‌ها نیز خارج از شهرک‌های صنعتی است، اما برای رفع مشکلات همه آن‌ها تلاش می‌کنیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: این واحد‌ها در گروه‌های صنعتی مختلفی از جمله نساجی، پوشاک، مواد غذایی، مصالح ساختمانی، کاغذ و مواد شیمیایی هستند.

کردستانی با بیان اینکه جلسات پیگیری متعددی برای بررسی مشکلات این واحد‌ها برگزار می‌شود، تاکید کرد: این کار با همکاری کلینیک صنعت استان که اخیرا راه‌اندازی شده، انجام می‌شود.

 

انتهای پیام/ز

 

شناسایی ۱۷۷ واحد صنعتی استان کرمانشاه

برچسب ها: صنعت ، اخبار اقتصادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.