سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ملکی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

آتش سوزی در یک متجمع تجاری در اقدسیه

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران از آتش سوزی یک متجمع تجاری در اقدسیه خبر داد.

سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: در ساعت ۱۷:۳۵ عصر امروز یک مورد حادثه آتش سوزی در یک مجتمع تجاری در خیابان اقدسیه، خیابان فیروزبخش به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهر تهران اعلام شد که بلافاصله ۳ ایستگاه با امکانات کامل به محل اعزام می‌شوند.

وی افزود: محل آتش سوزی یک مجتمع تجاری ۹ طبقه بود که ۶ طبقه منفی هم با کاربری پارکینگ داشت زمانی که آتش نشان‌ها به محل رسیدند متوجه شدند که در طبقه منفی ششم دچار آتش سوزی شده است که به سرعت خود را به محل رساندند.

ملکی بیان کرد: در بخشی از طبقه ششم تعداد از سیم‌ها و تابلوی برق دچار آتش سوزی شده بود و بخشی از کابل‌ها هم سوخته بودند و آتش در حال سرایت به اطراف بود و دود حاصل از سوختن سیم‌ها نیز به دو طبقه بالایی هم نفوذ کرده بود و چند که برای پارک خودرو‌های خود به این طبقات آمده بودند در شرایط نا ایمنی محبوس شده بودند.

وی گفت: آتش نشان‌ها این افراد که ۱۵ نفر بودند را به سلامت از ساختمان خارج کردند و فقط یکی از کارکنان این ساختمان به علت دودگرفتگی تحویل عوامل اورژانس داده شد.

انتهای پیام/

آتش سوزی در مجتمع آوا ستنر اقدسیه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.