سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار قم عنوان کرد؛

اصلی ترین هدف گذاری ازتشکیل مجمع جذب سرمایه است

استاندار قم گفت: دستگاه‌های اجرایی پیشنهاد‌های خود را برای جذب سرمایه به دبیرخانه کارگروه رفع موانع تولید ارائه کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،بهرام سرمست استاندار قم در چهل و هفتمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید قم در تالار امام جواد (ع) استانداری گفت: این اقدام با خوشه‌ها و کمیته‌های مختلف که یکی از آن‌ها می‌تواند همین کارگروه اقتصادی، فعالان اقتصادی و سرمایه گذاری و همچنین توسعه اجتماعی و گردشگری باشد، صورت گیرد.

وی جذب سرمایه را اصلی‌ترین هدف گذاری از تشکیل مجمع یاد شده بیان کرد و گفت: دستگاه‌های اجرایی پیشنهاد‌های خود را به دبیرخانه کارگروه رفع موانع تولید ارائه کنند.

وی عنوان کرد: توسعه استان را به همت دستگاه‌های اجرایی و همچنین هر کسی که دارای سرمایه فکری، اقتصادی و نمادین باشد، بنیان گذاری می‌کنیم.

استاندار قم با بیان اینکه روحیه تعامل و همکاری بین اعضا را نه تنها حفظ نموده بلکه باید تقویت کنیم،اضافه کرد: در شرایط سختی قرار داریم و ضرورت حرکت، پویایی و تسهیل در امر تولید، نگاه فرا بخشی به مسائل را طلب می‌کند.

وی ابراز کرد: بخشی از مسائل را در سطح استان می‌توانیم حل و فصل کنیم، ولی هر یک از دستگاه‌های عضو ستاد تسهیل و رفع موانع تولید باید در عین اینکه وظایف فرابخشی را حفظ کنند، وظایف سازمانی را هم در سطح ملی پیگیری کرده و استانداری نیز حمایت‌های لازم را انجام می‌دهد.

سرمست همچنین با تاکید بر ضرورت استفاده از فرصت سفر مقام‌های کشوری به قم یادآورشد: دستگاه‌های مرتبط، پیشاپیش سفر مقام مربوطه، در خصوص خواسته‌ها و مطالبه‌ها پیگیری‌های مجدانه‌ای را انجام داده و بسته‌ای از مطالبات گوناگون را تهیه کنند.

انتهای پیام /ح

مجمع مشورتی توسعه اقتصادی در قم تشکیل شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۹:۱۱ ۲۸ بهمن ۱۳۹۷
کدوم مجمع