سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح:

تجهیز ناوگان نیروهای دریایی ارتش، سپاه و مرزبانی ناجا پیگیری می شود

امیر حاتمی گفت: برنامه‌های این وزارتخانه برای توسعه و تجهیز ناوگان نیرو‌های دریایی ارتش، سپاه، و مرزبانی ناجا با قدرت پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح روز یکشنبه در بازدید از صنایع شهید درویشی سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع در بندرعباس گفت: فاتح پیشرفته ترین زیردریایی در کشور است که نقش آن در ارتقای قدرت بازدارندگی نیروی دریایی ارتش بسیار حائز اهمیت است.

وی گفت: برنامه های وزارت دفاع برای توسعه و تجهیز ناوگان نیروهای دریایی ارتش، سپاه، و مرزبانی ناجا با قدرت پیگیری می شود.

 وزیر دفاع ادامه داد: سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع با آماده سازی زیرساخت های لازم آمادگی دارد تا به موازات توسعه و تجهیز ناوگان دریایی نیروهای مسلح، ناوگان غیر نظامی و تجاری کشور را که در قدرت دریایی موثراست نیز پشتیبانی و حمایت کند.

 وی تصریح کرد: در این راستا تفاهم نامه ای با وزارت راه و شهرسازی و سازمان بنادر و دریانوردی کشور که نقطه عطفی در توسعه ناوگان دریایی کشور است، بسته شده است.

 امیر سرتیپ حاتمی با تقدیر از متخصصین سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع، مجاهدت‌های آنان را در تقویت قدرت دفاعی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حوزه دریا حائز اهمیت دانست و افزود: خداوند متعال را شاکریم که در آستانه دهه پنجم انقلاب و علی رغم تحریم‌های ظالمانه علیه ملت بزرگ ایران اسلامی توانستیم به دستاورد‌های بزرگی همچون زیر دریایی فاتح دست یابیم و این پیشرفت‌های افتخار آمیز تا دستیابی به جایگاهی که شایسته ملت بزرگ ایران و موقعیت راهبردی ایران است با قدرت ادامه خواهد یافت.


انتهای پیام/ز

صحبت های وزیر دفاع در خصوص تجهیز ناوگان دریایی

برچسب ها: وزارت دفاع ، ارتش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.