سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازی کردن مهدی ترابی برای پرسپولیس غیرقانونی است؟

طبق شنیده‌ها، هافبک ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس نمی‌تواند در چارچوب جام حذفی برابر پدیده بازی کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال کشور، دیدار تیم‌های پرسپولیس و پدیده مشهد فردا (دوشنبه) در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود و ۲ تیم درصدد هستند تا با پیروزی در این دیدار حریف سپاهان اصفهان در نیمه نهایی شوند.

سرخپوشان پایتخت در مراحل گذشته جام حذفی از سد نود ارومیه و سپیدرودرشت با نتیجه یک بر صفر گذشتند و در یک چهارم نهایی باید با پدیده شهر خودرو دیدار کنند. از سویی دیگر شاگردان یحیی گل‌محمدی در بازی‌های گذشته موفق شدند از سد ذوب آهن اصفهان و فولاد خوزستان بگذرند و درصدد شکست پرسپولیس هستند.

مهدی ترابی، هافبک سابق تیم سایپا تهران که در فصل نقل و انتقالات زمستانی به پرسپولیس پیوست، در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی برای خودروسازان مقابل صنعت نفت آبادان به میدان رفت و ۲ گل هم به ثمر رساند و به نظر می‌رسد او نمی‌تواند در همین مرحله برای پرسپولیس رو در روی پدیده مشهد به میدان برود.

یحیی گل محمدی، سرمربی پدیده در این باره بیان کرد: ما باید بدانیم ترابی می‌تواند بازی کند یا خیر، این قانونی است که در یوفا اجرا می‌شود که یک بازیکن نمی‌تواند در ۲ تیم مختلف در یک مرحله جام حذفی بازی کند. ما فقط استعلام گرفتیم، اما هنوز جوابی به ما ندادند.

همچنین برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پرسپولیس گفت: کسی درباره اینکه ترابی می‌تواند بازی کند یا نه، به من اطلاعی نداده است و زمانی که با پندار خمارلو، مدیر روابط عمومی پرسپولیس صحبت کردیم، او اظهار داشت، تاکنون نامه‌ای از سازمان لیگ مبنی بر ممنوعیت بازی کردن ترابی برای ما نیامده و این قانون هم برای یوفا است، اما بازی‌های ما در چارچوب جام خلیج فارس و جام حذفی برگزار می‌شود.

سازمان لیگ فوتبال ایران اکنون در حال تشکیل جلسه است و طبق شنیده‌ها یکی از محور‌های آن بررسی موضوع بازی کردن مهدی ترابی است.


بیشتر بخوانید:

اسامی ۲۰ بازیکن پرسپولیس برای حضور در اردو اعلام شد

 محسن خلیلی سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس شد

قنبرپور مدیر مجموعه شهید کاظمی شد/ خلیلی روی نیمکت پرسپولیس مقابل پدیده

مصدومیت یا قهر/ دلیل غیبت دروازه‌بان پرسپولیس چیست؟


انتهای پیام/

ترابی مقابل پدیده شهر خودرو بازی می کند؟

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.