سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تدارک شهرداری مهاباد برای مرحله جدیدی از فروش واحد‌های تجاری به صورت اقساطی

شهردار مهاباد از فروش تعدادی واحد تجاری جدید در این شهرستان برای جبران بخشی از کمبود نقدینگی شهرداری خبر داد.

کامران علیزاده آذر شهردار مهاباد در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: مقدمات احداث پارکینگ طبقاتی مجتمع ساحل به نتیجه رسیده و ۳۵ درصد سهم شهرداری شامل ۴۲ واحد تجاری برای شهرداری بصورت قدر السهم واگذار می‎شود.

وی افزود: این مجتمع به صورت یک طبقه مغازه و ۳ طبقه پارکینگ که ۱ طبقه از آن بدون سقف و روباز است احداث می‎شود و میزان سودی که برای شهرداری برآورد شده در مجموع حدود ۹ میلیارد تومان است که در صورت وصول برای خروج از بحران مورد استفاده قرار می‎گیرد.

علیزاده آذر تصریح کرد: با توجه به قیمت مغازه‎ها و نبود نقدینگی کافی خریداران، واحد‌های تجاری این مجتمع با تسهیلات ویژه ۵۰ درصد نقد و مابقی در ۶ فقره چک بفروش می‎رسد که پیش بینی می‎شود با استقبال مردم روبرو شود و نزدیک به ۴ میلیارد تومان پول نقد تا قبل از پایان سال از محل فروش ۵۰ درصد قیمت نقد واحد‌های تجاری این مجتمع به حساب شهرداری واریز شود.

شهردار مهاباد در ادامه با اشاره به عمومی بودن این پروژه اضافه کرد: مشارکت شهرداری در این مجتمع شامل تسهیلات ۴ درصد وام از سوی سازمان همیاری شهرداری‌های کشور نیز می‎شود و پیگیری این تسهیلات نیز به همراه پروژه بازار سنتی سید نظام در دستور کار شهرداری قرار دارد.

انتهای پیام/ج

فروش تعدادی واحد تجاری جدید در شهرستان مهاباد

برچسب ها: شورای شهر ، تسهیلات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.