سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیش بینی وزش باد نسبتا شدید در اکثر نقاط استان اصفهان

کارشناس پیش‌بینی کیفیت هوای استان اصفهان گفت:در اکثر نقاط استان افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید پیش بینی می‌شود.

حجت الله علی عسگریان کارشناس پیش‌بینی کیفیت هوای استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،با اشاره به نقشه‌های هواشناسی طی ۲۴ ساعت آینده اظهار کرد: در این بازه زمانی جوی نسبتاً ناپایدار بر استان حاکم  است.

وی با بیان اینکه بر این اساس در اکثر نقاط استان افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید پیش بینی می‌شود افزود: برای مناطق شمالی استان نیز احتمال بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.

کارشناس پیش‌بینی کیفیت هوای استان اصفهان با اشاره به بارش‌های شب گذشته که در مناطق غربی و جنوبی استان اتفاق افتاده، ادامه داد: بیشترین میزان بارش باران از دهاقان با ۲.۲ و اصفهان نیز ۲.۰ میلی متر و بیشترین میزان برف بر زمین نشسته از سمیرم با ۱۴ سانتی متر گزارش شده است.

علی عسگریان در خصوص وضعیت دمای اصفهان طی ۲۴ ساعت آینده اضافه کرد: میانگین دمای هوا در گرمترین ساعات یک تا دو درجه سانتی‌گراد افزایش و در سردترین ساعات یک تا دو درجه سانتی گراد کاهش می‌یابد.

وی با بیان اینکه بر این اساس دمای هوای شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات به ۱۳ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و در سردترین ساعات بامداد فردا به یک درجه سانتی‌گراد زیر صفر می‌رسد، اظهار کرد: در این بازه زمانی، بویین میاندشت با هفت درجه سانتی‌گراد زیر صفر سردترین و خوروبیابانک با دمای ۲۱ درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرم‌ترین نقطه استان اصفهان پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/م 

 

وضعیت جوی هوای استان اصفهان

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.