سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آزادی ۴۰۰ زندانی در قزوین با عفو مقام معظم رهبری

رییس کل دادگستری قزوین گفت: تاکنون ۴۰۰ زندانی در قزوین با عفو مقام معظم رهبری آزاد شده اند و به زودی تعداد بیشتری از این زندانی‌ها آزاد خواهند شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام قدرتی رییس کل دادگستری استان قزوین در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با اشاره به آزادی ۴۰۰ زندانی در قزوین با عفو مقام معظم رهبری افزود: ۶۰۰ زندانی در قزوین مشمول عفو مقام معظم رهبری به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شده و تاکنون ۴۰۰ نفر از آنان به آغوش خانواده باز گشته اند.

حجت الاسلام قدرتی با بیان اینکه در این عفو بیشتر آزادی‌ها شامل فروشندگان مواد مخدر و سارقان است، اضافه کرد: بعد از صدور فرمان آزادی از سوی مقام معظم رهبری نمی‌توان حتی یک ساعت زندانیان مشمول عفو را در زندان نگاه داشت.

این مسئول قضایی خاطرنشان کرد:به هرحال مقامات قضایی کشور پیش بینی‌های لازم را در این باره کرده اند و باید نیروی انتظامی و بسیج هم نظارت و هوشیاری بیشتری در این زمینه داشته باشد.

وی اضافه کرد: البته بسیاری از مجرمان مشمول عفو مقام معظم رهبری اصلاح شده اند، ولی باز باید دستگاه‌های امنیتی و انتظامی با هوشیاری بیشتری در این زمینه عمل کنند.

رییس کل دادگستری استان افزود: طی ۴۰ سال انقلاب و نظام جمهوری اسلامی این رافت اسلامی سابقه نداشته است و این آزادی فرصتی است که نظام جمهوری اسلامی به زندانی‌ها می‌دهد و نباید از آن سوء استفاده کنند.

رییس کل دادگستری استان گفت: وقتی قانون اساسی این عفو را پیش بینی کرده و با تایید نهایی مقام معظم رهبری ابلاغ شده است باید همه دستگاه‌ها آن را بپذیریم، ولی نظارت‌های خود را در این زمینه بیشتر کنیم.

انتهای پیام/ک

نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.