سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لحظه فروریختن سقف دانشگاه در روسیه! +فیلم

پس از فرو ریختن سقف دانشگاهی در روسیه، حدود ۲۱ دانشجو در زیر آوار گرفتار شدند.

 به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است، لحظه وحشتناک فرو ریختن سقف یک دانشگاه در روسیه را به تصویر می‌کشد. در این حادثه که در شهر «سنت پترزبورگ» رخ داد، سقف دانشگاه ملی تحقیقات و فناوری اطلاعات فرو ریخت. ویدئویی که توسط یکی از دانشجویان با کمک دوربین تلفن همراه تهیه شده، لحظه وقوع این حادثه را نشان می‌دهد.

در این ویدئو که از راهروی دانشگاه تهیه شده، در حالی که صدای فروریختن تدریجی آوار شنیده می‌شود، ناگهان قسمتی از سقف فرو می‌ریزد و همه جا غرق گرد و غبار می‌شود.

حدود ۸۰ دانشجو توسط تیم نجات از داخل دانشگاه تخلیه شدند. این در حالی است که بنا بر گفته سخنگوی تیم نجات، پس از فرو ریختن سقف دانشگاه، حدود ۲۱ دانشجو در داخل دانشگاه و در زیر آوار گرفتار شده بودند. بنا بر اعلام یک منبع آگاه حدود ۱۵۰ متر مربع از این دانشگاه فرو ریخت اما هنوز علت ریزش آن مشخص نیست. گفته می‌شود چند طبقه از این دانشگاه حین بازسازی و مرمت فرو ریخته است. بنا بر گفته یکی از آژانس‌های خبری روسیه پس از این حادثه «الکساندر بگلوف»، فرماندار شهر سنت پترزبورگ راهی محل حادثه شد.

یکی از دانشجویان به نام «فدور گوساک» که در لحظه وقوع حادثه در طبقات بالایی ساختمان دانشگاه حضور داشت، در این باره گفت: «همه ساختمان می‌لرزید و من احساس می‌کردم همه ساختمان تا لحظاتی دیگر فرو خواهد ریخت. برق ساختمان قطع شده بود و در آن لحظه ترس و وحشت بر همه غالب شده بود. لحظاتی بعد آتشنشانان در دانشگاه حضور یافتند و عملیات نجات را آغاز کردند.»

گفتنی است؛ در این حادثه که در تاریخ فوریه ۱۶ رخ داد طبقه چهارم و ششم این دانشگاه فرو ریخت.

انتهای پیام/

بازسازی غیراصولی دانشگاه حادثه ساز شد!

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.