سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با اهدای جایزه علمی امام حسین (ع)؛

تجلیل از ۴۰ نخبه علمی استان زنجان

۴۰ نخبه علمی استان زنجان امروز با اهدای جایزه فرهنگی و معنوی تجلیل شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،حجت الاسلام و المسلمین خاتمی، نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به بیانیه گام دوم رهبر انقلاب گفت: از هم اکنون برای بارور شدن حوزه‌های علمی و اقتصادی کشور گروه اندیشه ورز (نخبگان) همت کنید.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه اداره کل اوقاف و امور خیریه در اقدامی شایسته اوقاف ۷۰ درصد موقوفات خود را در بخش‌های نوآوری و زیر بنایی هزینه می‌کند افزود: رسالت اصلی نخبگان یا همان گروه اندیشه ورز بررسی و مطالعه و تحقیق در مورد مسایل استان به صورت محوری است تا بتواند گره‌ای از مشکلات باز کنند.

وی با اشاره به فرمایش رهبری در گام انقلاب ادامه داد: نخستین توصیه رهبر معظم انقلاب امید و نگاه خوشبینانه به آینده است و در این راستا جوانان به خصوص نخبگان باید گام‌های اساسی و بلند و تاثیر گذار ان هم با وحدت و همدلی برای ساختن ایرانی آباد آزاد مستقل و گل سرسبد بردارند.

حجت الاسلام و المسلمین جنتی، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان با تاکید بر ساری و جاری بودن وقف در جامعه گفت: ۵۰ هزار نفر دانشجو در دانشگاه‌های استان در حال تحصیل هستند که می‌توان برای توسعه دانشگاه‌ها و رفع نواقص از وقف دانشجویی بهره برد.

وی به وقف مشارکتی و دست جمعی هم اشاره کرد و افزود: وقف رویکرد جدیدی را تجربه می‌کند و در نهایت تولید ثروت و آبادانی کشور را به همراه دارد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان با اشاره به انعقاد تفاهم نامه بین اداره کل اوقاف و امور خیریه استان با بنیناد نخبگان  بیان داشت: حمایت از طرح‌های برتر نخبگان، توسعه و کاربردی کردن این طرح‌ها در جامعه از اعم هدف تفاهم نامه همکاری است.

در پایان مراسم از نخبگان علمی تجلیل شد و در پی تفاهم نامه همکاری مابین بنیاد نخبگان استان با اداره کل اوقاف و امور خیریه استان منعقد شده است به موجب این تفاهم نامه جایزه نخبگان امروز استان جایزه علمی امام حسین (ع) بود.
 
انتهای پیام/ن
 
 

تجلیل از نخبگان زنجان با اهدای جایزه علمی امام حسین (ع)

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.