سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۲ خبر از کشتی روسیه؛

کوگیاشویلی: به دنبال قهرمانی در اروپا هستیم/ اردوی مشترک فرنگی کاران آلمان و روس

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی روسیه گفت: در حال حاضر دو مسابقه قهرمانی اروپا و بازی های اروپایی را پیش رو داریم که اولویت ما قهرمانی در اروپاست.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گوگی کوگیاشویلی سرمربی تیم کشتی فرنگی روسیه با بیان این مطلب افزود: با تصمیم کادر فنی با توجه به اینکه در رقابت های جایزه بزرگ مجارستان کشتی گیران هر روز باید بدون ارفاق وزن، کشتی می گرفتند، تصمیم گرفتیم تا در این مسابقات شرکت نکنیم و راهی جام نیکولاپتروف بلغارستان در اسفندماه شویم.

وی ادامه داد: در حال حاضر مرحله اول اردوی ما پس از رقابت های قهرمانی کشور به پایان رسیده است، به زودی مرحله دوم اردوی ما در مسکو شروع می شود و بعد از آن راهی مسابقات بین المللی بلغارستان می شویم.

کوگیاشویلی در پایان خاطرنشان کرد: پس از شرکت در مسابقات جام بلغارستان تمرینات ما برای شرکت در رقابت های قهرمانی اروپا در فروردین ماه 98 آغاز می شود.

حضور آلمانی ها در اردوگاه آدلر

کشتی گیران تیم فرنگی آلمان از جمله فرانک استابلر دارنده 3 مدال طلا و یک برنز جهان با حضور در منطقه آدلر تمرینات مشترکی را با کشتی گیران روسی برگزار کردند.

در این اردوی مشترک علاوه بر آلمان ها، کشتی گیران کشورهای سوئد، قرقیزستان، ازبکستان نیز حضور داشتند و تمرینات مشترک استابلر با ولاسوف قهرمان المپیک و جهان از جمله نکات قابل توجه در این اردوی مشترک بود.


بیشتر بخوانید:

حضور رئیس جمهور روسیه در اردوی تیم ملی کشتی آزاد

تانک روس ها از جام جهانی کشتی آزاد استارت می زند


انتهای پیام/

۲ خبر از تیم ملی کشتی فرنگی روسیه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.