سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مرد مشهدی مچ زن خیانتکارش را همراه معشوقه اش در خانه گرفت

مردی که به رفتارهای زن خیانتکارش مشکوک شده بود، مچ همسرش را همراه معشوقه‌اش در خانه گرفت.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، عشق او کورم کرده بود و نمی‌خواستم به جز او با هیچ دختر دیگری ازدواج کنم. به گمانم او هم عاشق من بود، اما بعد‌ها متوجه شدم به خاطر فرار از دست خانواده‌اش مرا برای ازدواج، خام خودش کرده بود.

مردی که همسرش به او خیانت کرد، ادامه می‌دهد: می‌گفت: دوستم دارد و من هم این را باور کرده بودم. اعضای خانواده‌ام هر چه مرا نصیحت کردند که این دختر مناسبی نیست و خانواده خوبی ندارد، اما فایده‌ای نداشت و من چنان عاشق و دلباخته او شده بودم که گوشم به این حرف‌ها بدهکار نبود. بعد از ازدواج با کارگری و بدبختی خرج زندگی ام را در می‌آوردم و برای خوشبختی و آرامش همسرم هر کاری می‌کردم.

۲ سال از زندگی مشترک مان گذشت و هر روز من بیشتر متوجه نصیحت‌های خانواده‌ام می‌شدم. هر بار که دستمزدم را به منزل می‌آوردم، همه را یک جا تقدیم همسرم می‌کردم و او هم آن را برای خودش پس انداز می‌کرد و حتی توانست با آن پول‌ها برای خودش طلا بخرد. گفتم زن است و دوست دارد پیش دیگران سربلند باشد. آن قدر به همسرم محبت می‌کردم که حد نداشت، اما او هیچ وقت قدر خوبی‌هایم را نمی‌دانست و نه تنها به من توجهی نداشت، بلکه جلوی دیگران مرا خوار و ذلیل جلوه می‌داد.

دائم سرش داخل گوشی بود و پیامک بازی می‌کرد. یک بار که نبود، گوشی‌اش را چک کردم، اما خبری از آن پیامک‌ها نبود و این باعث شد کمی به او بدبین شوم و به برادرم سپردم که در نبود من خانمم را زیر نظر بگیرد.


بیشتر بخوانید: مادر شوهری که مچ عروس خیانتکارش را گرفت/کشف جسد پیرزن از داخل چاه


مجبور بودم برای کمک به پدرم در کار‌های کشاورزی، مدتی به روستا بروم و قصد داشتم همسرم را با خودم ببرم، اما او مخالفت کرد و گفت که روستا را دوست ندارد و در منزل پدرم معذب است، برای همین به تنهایی رفتم.

یک روز که از کار زیاد کشاورزی خسته شده و به منزل آمده بودم، تلفن ام زنگ خورد. برادرم پشت خط بود و گفت: زودتر خودم را به شهر برسانم.

سریع راه افتادم. وقتی به منزل مان رسیدم از دیدن ماشین پلیس و مأمور‌ها تعجب کردم و قضیه را جویا شدم که برادرم گفت: داخل بروم تا خودم متوجه شوم. وقتی وارد منزل مان شدم، فهمیدم همسرم به من خیانت کرده است و او را با پسر جوانی دستگیر کرده اند.

منبع: رکنا

انتهای پیام/

مچ زن خیانتکار توسط همسرش رو شد

برچسب ها: اخبار جنایی ، حوادث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۶
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۷:۵۲ ۱۶ بهمن ۱۴۰۰
به این میگن جنگ نرم!
خیانت در کشور از زمانی شرع شد که سر و کله ی شبکه های ماهواره ای در خانه ها پیدا شد.
جالب اینجاست افرادی که به بهانه های مختلف دارن انسانیت و دین رو زیر سوال می برند،خودشون رو روشن فکر یا
اُپن مایند معرفی می کنند.
ناشناس
۱۷:۳۵ ۰۵ خرداد ۱۳۹۹
خدایا خودت کمکش کن خدایی خیلی سخته
مردی که زنش بهش خیانت کرد
۰۸:۱۳ ۲۷ شهريور ۱۳۹۸
سلام به همه دلسوختگان خیانت
من جوانی 33 ساله با تجربه 13 سال زندگی مشترک با وجود دو فرزند خیانت دیده ام ...الان که مدت یکسال از جداییمان میگذرد من هر شب با کابوس های وحشتناکی زندگی ام را پشت سر میگذارم من را مجبور به طلاق توافقی کرد و دخترم گرفت الان مدت 7 ماه است که دخترم را نمیگذارد ببینم و با ان شخصی که در زمان زندگی با من با هو ارتباط داشت به قول خودش ازدواج کند این زن خدا نشناس دختر خاله من بود و مرا میشناخت که من چگونه خلقیاتی دارم او به بدترین شکل ارایش و با پوششی زننده بیرون میرود و قانون مملکتم هرگز به مرد برای اثبات گناه این زن زمانی نخواهد داد ...
ناشناس
۲۱:۲۶ ۲۸ بهمن ۱۳۹۷
ازاین زن ها خیانت کارزیاذهست
ناشناس
۲۱:۲۶ ۲۸ بهمن ۱۳۹۷
خدا لعنتش کنه واقعا سخته برای مرد دیدن همچین چیزی.و حتی برای زن که مردش خیانت کنه
ناشناس
۲۱:۰۲ ۲۸ بهمن ۱۳۹۷
اعدام بشه
ناشناس
۲۰:۱۴ ۲۸ بهمن ۱۳۹۷
يا خداااااااااااااااا
ناشناس
۲۰:۱۴ ۲۸ بهمن ۱۳۹۷
فضای مجازی و اینستاگرام و تلگرام و... اصلا مقصر نیست
ناشناس
۱۹:۵۹ ۲۸ بهمن ۱۳۹۷
مردها از زن بیشتر خیانت میکنن
ناشناس
۱۶:۳۶ ۲۸ بهمن ۱۳۹۷
سنگسار برای همین روزهاست
ناشناس
۱۴:۴۸ ۲۸ بهمن ۱۳۹۷
باید مجازات شه
سید
۱۴:۴۸ ۲۸ بهمن ۱۳۹۷
عشقم عشقای قدیم مثال شیرین وفرهادلیلی ومجنون یامادرخودم 70ساله کنارپدرم زندگی کرده کتک خورده ناسزاشنیده کلفتی کارگری قالیبافی وخیلی کارای دیگه کردفقط واسه زندگیس الان بابام کورشده زمین گیرشده اماپرستارش مادرمه همیشه دعامیکنه براش تروخشگش میکنه اماجوونای حلاچی تقی به توقی میخوره طلاق خیانت ووووووووووندیدم عشق ووفامثه عشقای قدیم قدیما
ناشناس
۱۶:۱۶ ۲۸ بهمن ۱۳۹۷
فرهاد عاشق شیرین بوود ولی شیرین عاشق خسرو بود. فرهاد الکی جونشو به خاطر شیرین تباه کرد
ناشناس
۱۱:۳۸ ۲۸ بهمن ۱۳۹۷
دایی منم به حرف پدربزرگ مادربزرگم گوش نداد بدبخت شد ده سال خانمش کل حقوق داییم رو طلا خرید زیاد که شدن طلاها طلاق گرفت رفت. طلاها هم برد.
ناشناس
۱۲:۵۲ ۲۸ بهمن ۱۳۹۷
چه شانسی اورده دائیتون که از دست چنین زنی راحت شده. طلا مهم نیست... دوباره بدست میاد..
ناشناس
۱۱:۱۳ ۲۸ بهمن ۱۳۹۷
این که دیگه از فقر نیست