سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آمادگی ۷۰۳ دستگاه ناوگان عمومی خراسان شمالی برای خدمات نوروزی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: ۷۰۳ دستگاه ناوگان عمومی استان با ظرفیت ۱۲ هزار صندلی برای جابه جایی مسافران نوروزی آمادگی کامل دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، علی اصغر بدیعی مقدم مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: امسال برای خدمات نوروزی مسافران در استان ۷۰۳ دستگاه ناوگان عمومی با ظرفیت ۱۲ هزار صندلی برای جابه جایی مسافران نوروزی آمادگی کامل دارند.

وی افزود: ناوگان عمومی مسافربری شامل ۱۵۶ دستگاه اتوبوس ، ۲۷۳ دستگاه مینی بوس و ۲۷۴ دستگاه سواری عمومی است.

بدیعی مقدم با اشاره به جدیت بیشتری شرکت‌های مسافربری نسبت به بررسی فنی ناوگان و در صورت وجود ایراد و نقص ، نسبت به برطرف کردن آن اقدام کنند ، گفت: البته اداره کل راهداری خود نسبت به بازدید از ناوگان حمل و نقل عمومی مبادرت دارد و ۳۵ شرکت مسافری استان هم خود مکلف هستند برای خدمات رسانی بهتر، ناوگان خود را به لحاظ فنی بازرسی کنند.

وی افزود: رانندگان پیش از آغاز سفر‌های نوروزی ، برای ارائه خدمات بهتر به مسافران، موظف به کسب آمادگی‌های لازم و تکمیل مدارک مورد نیاز تمدید کارت هوشمند و دفتر چه ثبت ساعت و . . . خود هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: برای ارتقای ایمنی سفر‌های نوروزی ، گشت‌های محسوس و نامحسوس با همکاری پلیس راه در جاده‌های استان انجام می‌شود.

انتهای پیام / ب

خدمات رسانی ناوگان عمومی خراسان شمالی برای مسافران نوروزی ۹۸

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.