سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محموله دوم کمک‌های آمریکا به ونزوئلا وارد کلمبیا شد

دومین محموله کمک‌های به اصطلاح بشردوستانه آمریکا به ونزوئلا شامل دویست و پنجاه تُن مواد غذایی، بهداشتی و ... وارد منطقه مرزی کلمبیا شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، دومین محموله بزرگ کمک‌های بشردوستانه آمریکا (!) وارد کلمبیا شد. این محموله شامل چندین تُن جعبه کمک‌های اولیه با مُهر پرچم آمریکا بر روی آن‌هاست و قرار است به ونزوئلا تحویل داده شوند.

این محموله همچنین شامل دویست و پنجاه تُن مواد غذایی، بهداشتی و مکمل تغذیه است که همزمان با افزایش فشار‌ها به دولت قانونی ونزوئلا وارد شهر مرزی «کوکوتا» در کلمبیا شده است. این کمک‌ها به درخواست خوان گوایدو، سردسته مخالفان ونزوئلا که آمریکا و چندین کشور دیگر او را به عنوان رئیس‌جمهور ونزوئلا به رسمیت می‌شناسند، ارسال شده است.

ویکتور باوتیستا، رئیس اداره مرزی کلمبیا گفته است تیم نماینده گوایدو برای دریافت این اقلام و انتقال به ونزوئلا در مرز حاضر است. گوایدو وعده داده است این کمک‌ها را با وجود اعتراض‌های مادورو که کمک‌های آمریکا را به خاطر تلاش‌های خصمانه برای مسدود کردن صادرات نفت و قطع دسترسی به شبکه مالی خارجی ناچیز خوانده است، در بین مردم توزیع کند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۲:۳۰ ۲۸ بهمن ۱۳۹۷
مگه میشه مگه داریم آمریکا و کمک ؟؟؟؟؟!!!!!!!